D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... ![]()
27 jan, 2017 21:07 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara?
27 jan, 2017 21:09 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara? Njee... Mamma föreslog McDonalds xD (kan inte se mig praoa där...) ![]()
27 jan, 2017 21:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara? Njee... Mamma föreslog McDonalds xD (kan inte se mig praoa där...) Hahahahzahahah jag dööör xD Dock stängde McDonalds här men det sja öppna i Prisma snart igen! Men just nuu ahar vi ingen
27 jan, 2017 21:12 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara? Njee... Mamma föreslog McDonalds xD (kan inte se mig praoa där...) Hahahahzahahah jag dööör xD Dock stängde McDonalds här men det sja öppna i Prisma snart igen! Men just nuu ahar vi ingen Oh nooooo!! vi har en rätt nära som tur är ![]()
27 jan, 2017 21:15 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara? Njee... Mamma föreslog McDonalds xD (kan inte se mig praoa där...) Hahahahzahahah jag dööör xD Dock stängde McDonalds här men det sja öppna i Prisma snart igen! Men just nuu ahar vi ingen Oh nooooo!! vi har en rätt nära som tur är *joinar diskussionen* Jag ska kanske till riksdagen på prao på hösten. Som städerska säkert xD nej men kanske jag kan ordna papper och sånt. Och sen ska jag söka sommarjobb på lidl eftersom de typ är de ända som tar 14 åringar för jag inte hiner fylla 15.
27 jan, 2017 21:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara? Njee... Mamma föreslog McDonalds xD (kan inte se mig praoa där...) Hahahahzahahah jag dööör xD Dock stängde McDonalds här men det sja öppna i Prisma snart igen! Men just nuu ahar vi ingen Oh nooooo!! vi har en rätt nära som tur är *joinar diskussionen* Jag ska kanske till riksdagen på prao på hösten. Som städerska säkert xD nej men kanske jag kan ordna papper och sånt. Och sen ska jag söka sommarjobb på lidl eftersom de typ är de ända som tar 14 åringar för jag inte hiner fylla 15. Alla har så bra planer Dx ![]()
27 jan, 2017 21:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara? Njee... Mamma föreslog McDonalds xD (kan inte se mig praoa där...) Hahahahzahahah jag dööör xD Dock stängde McDonalds här men det sja öppna i Prisma snart igen! Men just nuu ahar vi ingen Oh nooooo!! vi har en rätt nära som tur är *joinar diskussionen* Jag ska kanske till riksdagen på prao på hösten. Som städerska säkert xD nej men kanske jag kan ordna papper och sånt. Och sen ska jag söka sommarjobb på lidl eftersom de typ är de ända som tar 14 åringar för jag inte hiner fylla 15. Alla har så bra planer Dx RIKSDAGEN? x) Jag fyller 15 medan vi är på konfirmations läger såå jag har tur! Jag ska söka runt lite nuu men att bo i en by är inte alltid så kul xD
27 jan, 2017 21:58 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara? Njee... Mamma föreslog McDonalds xD (kan inte se mig praoa där...) Hahahahzahahah jag dööör xD Dock stängde McDonalds här men det sja öppna i Prisma snart igen! Men just nuu ahar vi ingen Oh nooooo!! vi har en rätt nära som tur är *joinar diskussionen* Jag ska kanske till riksdagen på prao på hösten. Som städerska säkert xD nej men kanske jag kan ordna papper och sånt. Och sen ska jag söka sommarjobb på lidl eftersom de typ är de ända som tar 14 åringar för jag inte hiner fylla 15. Alla har så bra planer Dx RIKSDAGEN? x) Jag fyller 15 medan vi är på konfirmations läger såå jag har tur! Jag ska söka runt lite nuu men att bo i en by är inte alltid så kul xD Jaa riksdagen!! Men jag kommer nog inte få göra så mycket där. Kanske hålla på med filer på datorn, ordna papper... och det är ju inte säkert att jag slipper dit
27 jan, 2017 22:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det Det är ju bra! Nejmen jag får tänka mer... Bibloteket då?=) Inte var jag skulle kunna tänka mig att vara men kanske någon annan som gärna skulle vara? Njee... Mamma föreslog McDonalds xD (kan inte se mig praoa där...) Hahahahzahahah jag dööör xD Dock stängde McDonalds här men det sja öppna i Prisma snart igen! Men just nuu ahar vi ingen Oh nooooo!! vi har en rätt nära som tur är *joinar diskussionen* Jag ska kanske till riksdagen på prao på hösten. Som städerska säkert xD nej men kanske jag kan ordna papper och sånt. Och sen ska jag söka sommarjobb på lidl eftersom de typ är de ända som tar 14 åringar för jag inte hiner fylla 15. Alla har så bra planer Dx RIKSDAGEN? x) Jag fyller 15 medan vi är på konfirmations läger såå jag har tur! Jag ska söka runt lite nuu men att bo i en by är inte alltid så kul xD Jaa riksdagen!! Men jag kommer nog inte få göra så mycket där. Kanske hålla på med filer på datorn, ordna papper... och det är ju inte säkert att jag slipper dit Men lycka till!! Nuu ska jag försöka komma på en bra ursäkt till att få komma tillbaka xD
27 jan, 2017 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen