D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
binchild
Elev |
Skrivet av Artium: Skrivet av binchild: jag har sovit fyra timmar i tre veckor depression is fun åhnej ♥ ♥
27 jan, 2017 12:21 |
|
Borttagen
|
JAAAAAA JAG HOPPAS ATT DU HAR EN WONDERFUL TIME 27 jan, 2017 12:25 |
|
Borttagen
|
JAG VILL OCKSÅ DET VARFÖR FICK JAG INTE DET VARFÖR!!!!!! 27 jan, 2017 14:04 |
|
Alicha black
Elev |
27 jan, 2017 14:43 |
|
Borttagen
|
Jag kommer dö.............fast det har jag redan gjort många gånger...................... 27 jan, 2017 14:53 |
|
Alicha black
Elev |
27 jan, 2017 18:15 |
|
Missy The Timelady
Elev |
27 jan, 2017 18:28 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?..
27 jan, 2017 20:57 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... ![]()
27 jan, 2017 21:02 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Så om två månader ska jag ha hittat en prao-plats? Jag vet inte ens VAR jag vill praoa på... Sameeee Dx Jag antar det får bli en restaurang?.. Jag kanske bara tar på ett dagis... Liksom alla i min släkt jobbar på kontor och sådant så man bara, jahapp... Jag ska analigen ta dagis som 1 plats i höst sedan men jag kan få sommarjobb på stället jag väljer nu så ska satsa på det
27 jan, 2017 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen