D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Kan någon säga hur jag blir sjuk snabbt så jag kan ligga hemma och kolla the Fosters imorgon? x) Hmm....slicka toalettstolen? Gå ut och rulla i snön utan ytterkläder? XD Det är isstorm ute såå jag gick i den och i skolan hade jag glömt mobilen såå jag gick ut en rast och vii får hoppas jag lyckas bli sjuuk nudå x)
25 jan, 2017 18:27 |
|
Artium
Elev |
25 jan, 2017 19:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Ugh jag sitter fast -.-
Spoiler: Tryck här för att visa! De få gångerna jag tar av mig glasögonen är på simningen. En vän till mig därifrån påpekade att jag såg trött ut... ![]()
25 jan, 2017 19:33 |
|
Alicha black
Elev |
26 jan, 2017 08:20 |
|
binchild
Elev |
27 jan, 2017 00:02 |
|
Alicha black
Elev |
27 jan, 2017 09:07 |
|
Artium
Elev |
Skrivet av binchild: jag har sovit fyra timmar i tre veckor depression is fun åhnej
27 jan, 2017 09:10 |
|
Borttagen
|
GUD VAD KUL YAAAAAY 27 jan, 2017 10:38 |
|
Alicha black
Elev |
27 jan, 2017 11:43 |
|
Artium
Elev |
min bror sitter och pratar med sig själv. han sa nyss: "ja men du vill ju inte prata med mig" till sig själv.
27 jan, 2017 12:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen