Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Borttagen: känns som om jag är på gränsen till att allt bara brister och jag börja böla som en idiot. varför måste allting skit bara komma kraschande in i mitt liv helt plötsligt utan förvarning? kan inte hantera såhär mycket saker på en gång. nope. för mycket. vafan ska jag göra. Åh 22 nov, 2014 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Epiphany: Skrivet av Borttagen: känns som om jag är på gränsen till att allt bara brister och jag börja böla som en idiot. varför måste allting skit bara komma kraschande in i mitt liv helt plötsligt utan förvarning? kan inte hantera såhär mycket saker på en gång. nope. för mycket. vafan ska jag göra. Åh tack. jag måste nog försöka... 22 nov, 2014 22:33 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Epiphany: Skrivet av Borttagen: känns som om jag är på gränsen till att allt bara brister och jag börja böla som en idiot. varför måste allting skit bara komma kraschande in i mitt liv helt plötsligt utan förvarning? kan inte hantera såhär mycket saker på en gång. nope. för mycket. vafan ska jag göra. Åh tack. jag måste nog försöka... Du har ingenting att förlora på det ♥ 22 nov, 2014 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Epiphany: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Epiphany: Skrivet av Borttagen: känns som om jag är på gränsen till att allt bara brister och jag börja böla som en idiot. varför måste allting skit bara komma kraschande in i mitt liv helt plötsligt utan förvarning? kan inte hantera såhär mycket saker på en gång. nope. för mycket. vafan ska jag göra. Åh tack. jag måste nog försöka... Du har ingenting att förlora på det ♥ guess not 22 nov, 2014 22:37 |
|
Epiphany
Elev |
![]() Känner mig som spöket Casper - ingen vill ha mig som vän. Förstår inte varför. Jag som är modig, godhjärtad och väldigt speciell på mitt sätt :c kanske är jag inte det... 23 nov, 2014 01:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett. Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar.. Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu. Det låter inte bra! Hoppas du mår bättre snart så du kan äta normalt igen. Finns här om du vill skriva av dig. Kram! ♥ Tack så mycket ♥ Jag har fått ditt fina brev, så jag kommer nog att skriva en del däri. Mår inte jättebra om sanningen ska fram ._. Epiphany, det där låter helt obegripligt.. Du som är så väldigt godhjärtad och omtänksam! Jag kan vara din vän om du vill ♥ 23 nov, 2014 09:58 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett. Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar.. Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu. Det låter inte bra! Hoppas du mår bättre snart så du kan äta normalt igen. Finns här om du vill skriva av dig. Kram! ♥ Tack så mycket ♥ Jag har fått ditt fina brev, så jag kommer nog att skriva en del däri. Mår inte jättebra om sanningen ska fram ._. Vännen då! 23 nov, 2014 11:53 |
|
Epiphany
Elev |
23 nov, 2014 11:57 |
|
Borttagen
|
23 nov, 2014 12:08 |
|
Borttagen
|
23 nov, 2014 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen