Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15444 15445 15446 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


denna veckan har varit EXHAUSTING
så kommer spendera min fredagskväll i min säng och skriiiiva )))

31 jan, 2014 14:44

Borttagen

Avatar


Jag orkar inte ha nackspärr! >.<
Hade det igår och det hänger kvar idag. Dö. -.-

31 jan, 2014 14:50

Frivolt
Elev

Avatar


höhö xD



31 jan, 2014 14:58

Nordanhym
Elev

Avatar


Ska sälja en MASSA av mina silverkort nu. Har äntligen bestämt mig för vilka kort jag ska samla på ^^ Så nu säljer jag alla andra typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

31 jan, 2014 14:58

Borttagen

Avatar


Mitt flyg blev precis en timme sent. Är inte så lycklig då flyget hit var 3h sent xD

31 jan, 2014 14:59

Siriusis
Elev

Avatar


Åh har en del att berätta.

Tjejen som jag tog under min vinge skulle redovisa om ett land på engelskan. Jag hjälper henne ofta med det eftersom jag är väldigt långt där och pratar flytande engelska (btw tydligen har jag en brittisk dialekt???). Iaf så kollade hon på mig och typ väntade på att hon skulle få ett godkännande. Så jag applåderade och nickade.

-

Tydligen är jag en trevlig människa?
Jo det är sant. Jag stod med Amanda och så sa en idiot vid namn Tim att jag inte längre var trevlig och jag brydde mig inte men då sa han att Amanda inte gillade hur jag betedde och för första gången på länge blev jag riktigt nervös. Kollade på henne och hon sa att hon var min vän till den snubben.
Senare - dagen efter - frågade en annan vän till mig som heter Axel om Amanda och jag var bästa vänner eller något. Amanda sa ja...
error
error
the program stopped interacting with the world
back then;
current mood;
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpic.pimg.tw%2Ftwentytwo%2F1338961813-108581517.jpg

wow just wow
wait i'm her... best friend?
wow...

Hai

31 jan, 2014 15:16

Rowena
Elev

Avatar


Ska plugga läkemedelsberäkning

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

31 jan, 2014 15:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rowena:
Ska plugga läkemedelsberäkning


Vad pluggar du till?

31 jan, 2014 15:25

Borttagen

Avatar


Kollar på Pirates of the Caribbean :3

31 jan, 2014 15:26

Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rowena:
Ska plugga läkemedelsberäkning


Vad pluggar du till?


Sjuksköterska

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

31 jan, 2014 15:27

1 2 3 ... 15444 15445 15446 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.