@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har lyssnat en minut på bidragen som ska tävla i Malmö och de suger. -.- Den enda som är väl hyfsat okej är Survivor men hade hoppats på att den skulle vara bättre...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jan, 2014 10:05 |
|
Balder
Elev |
Jag är ledig idag!
31 jan, 2014 10:19 |
|
Borttagen
|
Skall flyga hem snart. Buhuhuh
31 jan, 2014 10:20 |
|
Chaemy
Elev |
31 jan, 2014 11:14 |
|
MizzNina
Elev |
Kände för att ha på mig blått idag. Det enda blåa jag har i klädväg dock är en "Superbitch"- tröja.
Well, Superbitch it is. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 31 jan, 2014 12:51 |
|
Borttagen
|
Suck. 20 minuter till incheckningen öppnar och jag kan bli av med massa bagage
31 jan, 2014 13:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: vart ska du?Suck. 20 minuter till incheckningen öppnar och jag kan bli av med massa bagage 31 jan, 2014 13:20 |
|
Frivolt
Elev |
"Det bästa med den här boken är innehållsförteckningen"
/Min lärare idag på dagens föreläsning. Boken var en kursbok om statistik.....Jag vill bara säga att jag håller helt med xD 31 jan, 2014 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: vart ska du? Suck. 20 minuter till incheckningen öppnar och jag kan bli av med massa bagage Köpenhamn (=hem) Har varit i Dublin 31 jan, 2014 14:13 |
|
Verro_Luna
Elev |
Yes! Fredag :3 Äntligen! Fast veckan känts jätte kort men trevligt med helg
.................iallafall :3 Nu.ska.jag.äta.Nutella
31 jan, 2014 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen