@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är inte helt säker på hur jag borde reagera angående det att min engelsklärare har börjat infon till vår nya uppgift med att skriva "Hi swaggers =)"...
31 jan, 2014 02:18 |
|
Chaemy
Elev |
31 jan, 2014 07:36 |
|
Borttagen
|
Har ont i magen av blåbärssoppa =(
31 jan, 2014 07:41 |
|
Borttagen
|
"Jag gillar inte det du gillar"
"VA? Men då tänker jag inte prata med dig, och jag tänker vara sur på dig!" MEN SNÄLLA (det här är vad som dyker upp dagligen i min klass) 31 jan, 2014 07:50 |
|
AzrabellaB
Elev |
Jag har skrivit Jabba The Hut på handleden.
Varför? För att BarnOwl98 sa det Ps. HON ÄR ETT GENI!! min profilbild är phil lester för han är very cute, ok 31 jan, 2014 08:03 |
|
Borttagen
|
Någon har tydligen gått in på min Instagram och skrivit till en tjej i min parallellklass att hon är ful... :s
31 jan, 2014 08:05 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Idag åker mamma och hennes sambo utomlands. Kan inte undvika att vara lite orolig. Minns när hon skulle åka utomlands när jag var yngre, då trodde jag på riktigt att hennes flyg skulle störta.
Tycker det är läskigare när andra ska åka jämfört med när jag själv ska åka. Men det går nog bra! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 31 jan, 2014 08:14 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Spanska wow
Utman mej gärna på duell! 31 jan, 2014 08:16 |
|
Borttagen
|
Väder är coolt.
31 jan, 2014 09:38 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Det här gjorde mig så glad av någon anledning.
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/karlek-pa-aldreboendet
31 jan, 2014 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen