@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Allt är så himla skönt. Bokat biobiljetter till frost, jag gjorde bra ifrån mig på provet idag och vi har inga läxor = INGEN STRESS!
Godnatt ♥
30 jan, 2014 21:27 |
|
Siriusis
Elev |
Har saknat mugglis D:
Hai 30 jan, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
Vill se Frost på premiärdagen D:
30 jan, 2014 21:52 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag gav en person en rejäl spark idag. Jag har inte dåligt samvete över det.
Det kändes bra att göra det. Personen går alltid runt varje dag och snackar skit om mig och irriterar mig så himla mycket. Han tror att han kan sänka mig men han har ingen kontroll över mig. Jag brukar oftast ignorera det men idag fick jag nog. Han knuffade mig i korridoren och jag sparkade till honom jättehårt i knäet och gick lugnt iväg. Sen hotade han med stryk senare men jag struntade i det. Jag är inte rädd för honom.
30 jan, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
Jag råkade nästan elda upp mitt brev när jag skulle sätta på mitt 'vax''seal'' vaxet började brinna...
Men det gick bra och jag hann stämpla =) 30 jan, 2014 22:05 |
|
Hapo
Elev |
Jag måste skriva om svarta hål, men det finns inga såna här på Mugglis, så vad gör jag hääär??
30 jan, 2014 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Ja, fick en stöt av hennes armbåge idag... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag får alltid stötar av ett par dörrar som vi har på skolan. Och så får jag alltid stötar av ett speciellt trappräcke. Genom vantarna. Och så får jag alltid stötar i vår bil. Och av min kompis. Och av en massa andra grejer ;_; Skrivet av Borttagen: Får stötar av allt. ALLT. Jag menar, jag fick en stöt idag i skolan när jag tog en macka. EN MACKA. Hur gick det ens till? ;_; Min katt ger mig stötar, och min morgonrock. Fast det finns ju vissa tyger som gör statisk elektricitet så det kan vara därför. Räcken och studsmattor har jag alltid fått stötar på och de är rätt vanliga, men av din kompis? Det som sker när man ger ifrån sig en stöt är att det blir ett utbyte av elektroner. Om någon person har ett överskott av elektroner och nuddar någon med mindre - så hoppar elektronerna hos den med fler över till den med färre och det är det som skapar den elektriska laddningen. 30 jan, 2014 22:44 |
|
EmahS
Elev |
Kom precis hem från min klass "Class Event" vi hade på skolan. Ett episkt film quiz!
och vi jobbade jättemycket på att få frågorna att ha fina övergångar med varandra. Den bästa var när vi lyckades gå från Mean Girls till Star Wars haha. och så himla stolt för folk gjorde riktigt bra ifrån sig på quizet trots svåra frågor.
30 jan, 2014 22:50 |
|
Borttagen
|
På senaste tiden har jag börjat få sån där "dödsångest" och får för mig att om jag somnar så kommer jag dö...
Det är minst sagt sjukt jobbigt. 30 jan, 2014 23:27 |
|
Solkatten
Elev |
Jag skulle vilja ha en hamster. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jan, 2014 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen