@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
30 jan, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Jag önskade mig snö till julafton, nu vill jag bara att de ska bli sommar.
30 jan, 2014 20:28 |
|
Obliviate_
Elev |
If you keep your options open there are places you can go, they'll treat you like the kings and queens your parents thought you'd be when you where born.
You'd look back and think it's funny how you spent your time and money in this world. 30 jan, 2014 20:33 |
|
Syrup
Elev |
Hmm... svenska med engelsk dialekt... xD Låter hur himla fult som helst xD
Engelsk accent passar bara till engelska, men där är den awesome :3
30 jan, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Åh, jag vågade gå och äta pizza med den där killen. Var så otroligt skönt att kunna prata polska med någon!
30 jan, 2014 20:37 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fellrendión: FRÅN OCH MED NU SKA JAG SKRIVA ALLT MED CAPS LOCK OCH MED JÄTTEMÅNGA UTROPSTECKEN I SLUTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Fy vad arg man låter, nej det ska jag inte!) Haha ;D Min kompis skriver typ "!!" i slutet av allting hon säger på kik o.o Vän: Vilka läxor? Hon: Eh!dem vi har i skolan!! Jag: *stalk läser det och skrattar* ((Wooh, chilla o; )) Haha! Förresten, gillar du djur? ^^ För jag har en idé om ett rollspel som ska handla om ett krig mellan djur och människor. Jag gillar djur men är nog inte bra på att rolla som ett o.O
30 jan, 2014 20:45 |
|
Hedwig96
Elev |
jag bakar kladdkaka, typ mitt i natten men ändå. Det är gott
30 jan, 2014 21:01 |
|
Frivolt
Elev |
OMG! Det är så himla coolt!
30 jan, 2014 21:02 |
|
M4L13
Elev |
30 jan, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
Min hund Lily slickar min lillebrors fötter rena...
Det brukar vara themarauder som står ut med hennes slickande... 30 jan, 2014 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen