Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mår dåligt. Seriöst... jag kommer nog aldrig bli fri från alla jobbiga tankar. Jag kommer fylla 30.. 40 och 50 utan att något blir bättre.. så känns det nu. Det vet du inte ännu=) 21 nov, 2014 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Epiphany: Skrivet av Borttagen: Mår dåligt. Seriöst... jag kommer nog aldrig bli fri från alla jobbiga tankar. Jag kommer fylla 30.. 40 och 50 utan att något blir bättre.. så känns det nu. Det vet du inte ännu=) Näe, men när det endast varit små luckor i livet där det känts tryggt och lätt så känns det ganska hopplöst. 22 nov, 2014 01:10 |
|
Solkatten
Elev |
22 nov, 2014 13:58 |
|
Chaemy
Elev |
Igår på lektionen när vi gjorde ett grupparbete sa min kompis: "Åh, den här låten... Jag kommer typ börja gråta nu"
Hon lyssnade på "Själen av en vän" av Ken Ring. Hennes bästa vän dog för ungefär två veckor sedan. Så nu bestämde jag mig för att lyssna på låten och läsa vad min kompis skrev till sin döda vän. Jag trodde inte att jag skulle kunna gråta såhär mycket till en låt. Ändå så kände jag inte tjejen som hade mist sitt liv.
22 nov, 2014 16:18 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Epiphany: Skrivet av Borttagen: Mår dåligt. Seriöst... jag kommer nog aldrig bli fri från alla jobbiga tankar. Jag kommer fylla 30.. 40 och 50 utan att något blir bättre.. så känns det nu. Det vet du inte ännu=) Näe, men när det endast varit små luckor i livet där det känts tryggt och lätt så känns det ganska hopplöst. Jag förstår verkligen, men det kan förändras! Jag har varit med om hur livet verkligen kan ta nya vändningar när du minst anar det så tappa inte hoppet! För den som vill kan livet bli väldigt annorlunda! 22 nov, 2014 18:46 |
|
Borttagen
|
Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett.
Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar.. Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu. 22 nov, 2014 21:18 |
|
Frivolt
Elev |
Känslan när man lixom gått upp i vikt så mycket så man väger mer än vad man nånsin gjort förut....Den känslan är inte så speciellt rolig..... Hatar min kropp..
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 nov, 2014 21:19 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har gått ner 34 kilo på sex månader. Och jag var inte ens överviktig. Jag ser ut och känner mig som ett vandrande skelett. Det värsta är att folk runt mig verkar tro att jag gör det medvetet, vilket är helt absurt. Jag trivs inte med det här, men jag slutar inte rasa i vikt! Det är inte mitt fel, det är sjukdomen som spökar.. Måtte jag bli bättre snart.. Det börjar bli otäckt nu. Det låter inte bra! Hoppas du mår bättre snart så du kan äta normalt igen. Finns här om du vill skriva av dig. Kram! ♥ 22 nov, 2014 21:38 |
|
Borttagen
|
känns som om jag är på gränsen till att allt bara brister och jag börja böla som en idiot.
varför måste allting skit bara komma kraschande in i mitt liv helt plötsligt utan förvarning? kan inte hantera såhär mycket saker på en gång. nope. för mycket. vafan ska jag göra. 22 nov, 2014 21:53 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag är en desperat människa som alltid kräver närhet. Kommer aldrig få en sorts närhet jag kräver utan kommer för evigt att känna mig ensam. Med folk omkring mig så känner jag mig bara som ett dammkorn i ett rum fyllt med diamanter. Varför skulle någon någonsin vilja vara med mig? Nej usch.
22 nov, 2014 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen