@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Alltså oml! \(^w^)/ 30 jan, 2014 17:30 |
|
Borttagen
|
Min lärare tror att jag inte är nervös för NP i svenska. Det är det jag är mest nervös för.
30 jan, 2014 17:32 |
|
Chaemy
Elev |
30 jan, 2014 18:26 |
|
Fellrendión
Elev |
30 jan, 2014 18:36 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: Haha nejdå du kan fortfarande göra det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Jag har funderat på det med xD känns inte som om den går och tvätta xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Det är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare. Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^ Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD Sen kommer vi till frågan, hur i helskotta tvättar man den. Jag tror knappast den där grejen som mäter hjärtslag och whatever är särskillt vattentålig. Alltså nu förstör ni min underbara ide att gå runt på stan och leta efter den rätta med hjälp av Bh;n Bwahahaha XD Såg den igår och skrattade typ ihjäl mig c:
30 jan, 2014 18:38 |
|
Fellrendión
Elev |
FRÅN OCH MED NU SKA JAG SKRIVA ALLT MED CAPS LOCK OCH MED JÄTTEMÅNGA UTROPSTECKEN I SLUTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Fy vad arg man låter, nej det ska jag inte!)
30 jan, 2014 18:41 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: FRÅN OCH MED NU SKA JAG SKRIVA ALLT MED CAPS LOCK OCH MED JÄTTEMÅNGA UTROPSTECKEN I SLUTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Fy vad arg man låter, nej det ska jag inte!) Haha ;D Min kompis skriver typ "!!" i slutet av allting hon säger på kik o.o Vän: Vilka läxor? Hon: Eh!dem vi har i skolan!! Jag: *stalk läser det och skrattar* ((Wooh, chilla o; ))
30 jan, 2014 18:44 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Fellrendión: FRÅN OCH MED NU SKA JAG SKRIVA ALLT MED CAPS LOCK OCH MED JÄTTEMÅNGA UTROPSTECKEN I SLUTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Fy vad arg man låter, nej det ska jag inte!) Haha ;D Min kompis skriver typ "!!" i slutet av allting hon säger på kik o.o Vän: Vilka läxor? Hon: Eh!dem vi har i skolan!! Jag: *stalk läser det och skrattar* ((Wooh, chilla o; )) Haha! Förresten, gillar du djur? ^^ För jag har en idé om ett rollspel som ska handla om ett krig mellan djur och människor.
30 jan, 2014 18:50 |
|
LolFeelings
Elev |
30 jan, 2014 19:01 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag har yrkesprov imorgon, Ojnej
30 jan, 2014 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen