Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15437 15438 15439 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Försöker desperat att inte se en minut av melloartisternas rep. Måste alltså isolera mig helt från sociala medier tills i övermorgon efter mello. Kommer ju gå bra *host*

Länka?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 jan, 2014 17:11

Ginny00
Elev

Avatar


Jag pluggar till Samhällskunskapsprov imorgon. Det är intressant faktiskt, massmedia

30 jan, 2014 17:12

Borttagen

Avatar


Suck... -.-

30 jan, 2014 17:13

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Suck... -.-

Håller med dej! SUCK

30 jan, 2014 17:15

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Strittade kokande olja i ansiktet på mej igår. Och nu lossnade skinnet, ser förfärligt ut och gör ont

Vad hemskt!


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 jan, 2014 17:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Försöker desperat att inte se en minut av melloartisternas rep. Måste alltså isolera mig helt från sociala medier tills i övermorgon efter mello. Kommer ju gå bra *host*

Länka?
Jag har ingen aning om vart det finns haha, och tur är det, för annars så skulle jag inte kunna inte kolla Cx

30 jan, 2014 17:20

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Hedwig96:
Strittade kokande olja i ansiktet på mej igår. Och nu lossnade skinnet, ser förfärligt ut och gör ont

Vad hemskt!


ja fast de var inte så farligt, bara lite fläckar men det bränner

30 jan, 2014 17:22

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Liten rant

Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag ska aldrig mer åka den långa vägen från mitt hem till Hallonbergen. Aldrig mer 118. Om det så innebär att jag behöver gå på en skola jag inte trivs i, med en inriktning jag inte bryr mig om, i ett område som är långt hemifrån, med elever som är otrevliga.
Även om det låg en perfekt skola i närheten av den bussens räckvidd så skulle jag inte kunna gå där. Mina dagar i Hallonbergen är snart slut, och det finns få saker som jag längtar till mer än det. Jag är färdig med det helt enkelt. Jag ska aldrig mer springa igenom Hallonbergen så snabbt jag kan för att hinna till en iskall och trång buss som aldrig kommer i tid. Aldrig mer titta på buss sätet och undra om jag kommer sätta mig i något obehagligt.

Om det blir det enda bra beslutet jag tar i mitt liv från och med nu så har jag i alla fall tagit det steget. Aldrig mer.


30 jan, 2014 17:26

Borttagen

Avatar


Låtarna jag förväntas kunna:

Titanium - David Guetta (kan den rätt ok)
Want U back - Cheer Lloyd (kan den verkligen inte)
Proud Mary - ? (kan den litegrann, fast avskyr den)
I see fire - Ed Sheeran (kan den rätt bra)
Wings - Little Mix (kan den inte alls)
Och diverse andra låtar som min kompis börjar sjunga på mitt i allt och förväntar sig att jag kan

(finns kanske fler, men jag kommer i så fall inte på dem)

30 jan, 2014 17:26

Fenixx
Elev

Avatar


Videon jag ska se på studi.se funkar inte

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.ebaumsworld.com%2FmediaFiles%2Fpicture%2F883100%2F82553812.jpg

30 jan, 2014 17:28

1 2 3 ... 15437 15438 15439 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.