Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15436 15437 15438 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Detta är mitt 1300 inlägg ^^

30 jan, 2014 15:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Får stötar av allt. ALLT. Jag menar, jag fick en stöt idag i skolan när jag tog en macka. EN MACKA. Hur gick det ens till? ;_;

Min katt ger mig stötar, och min morgonrock.
Fast det finns ju vissa tyger som gör statisk elektricitet så det kan vara därför.
Jag får alltid stötar av ett par dörrar som vi har på skolan. Och så får jag alltid stötar av ett speciellt trappräcke. Genom vantarna. Och så får jag alltid stötar i vår bil. Och av min kompis. Och av en massa andra grejer ;_;

Räcken och studsmattor har jag alltid fått stötar på och de är rätt vanliga, men av din kompis?
Ja, fick en stöt av hennes armbåge idag...

30 jan, 2014 15:52

Borttagen

Avatar


Kom just på att min ettårsdag på mugglis var för fyra dagar sen... ☻

30 jan, 2014 16:32

Borttagen

Avatar


Min obsession med 30-och-över-åriga män börjar bli lite oroväckande.

(*host* Lee Pace, Jensen Ackles, Richard Armitage, Channing Tatum, Aidan Turner, Johhny Depp, Dean O'Gorman, Ian Sommerhalder för att nämna några *host*)

30 jan, 2014 16:35

Vildvittra
Elev

Avatar


Nej nu ska jag ut på en romantiskt kvällspromenad med Anna

Romantisk= Massa babbel om allt mellan himmel och jord.

Kvälls= Japp, kvart över fyra

Promenad= Lång sträcka att gå.

Puss och kram på er x)

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 jan, 2014 16:42

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Ramlade idag. På rumpan. Gick in på SF för min kompis skulle räkna sina pengar och så skulle jag gå lite åt sidan och ACK vad halt det blev. Broddar är jättebra, men fy vad halt det blir om golvet är halt.
Jag skrattade, min kompis skrattade. Det var så länge sen jag ramlade på något sätt och fy vad kul det kan vara ändå.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

30 jan, 2014 16:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Verro_Luna:
Skrivet av Borttagen:
idag när jag gick hem, kom en i min klass cyklandes mot mig bakifrån. jag gick och fingrade på min telefon och han sa hej.
jag: "oj satan vad du skräms."
jag mumlade liksom det och då han sa hej och dök upp sådär mitt i allt blev livrädd inombords, men jag hoppade inte ens till eller något.

det var weird.

Men Sannaaa.... Sånt får man nte säga

ääähhhhh no sori då mamma

men alltså det är konstigt att bli livrädd och inte alls hoppa till! har det någonsin hänt dig? nej?
så shut up.

haha nej menmenemenmen...

30 jan, 2014 16:43

Detta inlägg ändrades senast 2014-01-30 kl. 16:52
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Försöker desperat att inte se en minut av melloartisternas rep. Måste alltså isolera mig helt från sociala medier tills i övermorgon efter mello. Kommer ju gå bra *host*

30 jan, 2014 16:45

Borttagen

Avatar


sverige måste vara ett konstigt land, där alla inte går omkring och muttrar finska svordomar...

30 jan, 2014 16:56

Hedwig96
Elev

Avatar


Strittade kokande olja i ansiktet på mej igår. Och nu lossnade skinnet, ser förfärligt ut och gör ont

30 jan, 2014 17:00

1 2 3 ... 15436 15437 15438 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.