@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Vadfan gjorde vänsterplanka ni vet plankan, fast att man står på sidan och med bara vänster arm som håller upp) och då blev min mage fett werid. Den började låta kfguirwhs och jag kände massa bubblor eller nått och blablabla. Nu gör det ont somi HELVETE!!
Har inte varit såhär, gjorde dessutom en vanlig planka och höger planka innan, inget hände då. ._. 30 jan, 2014 13:51 |
|
Syrup
Elev |
30 jan, 2014 14:37 |
|
Borttagen
|
Får stötar av allt. ALLT. Jag menar, jag fick en stöt idag i skolan när jag tog en macka. EN MACKA. Hur gick det ens till? ;_;
30 jan, 2014 15:06 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får stötar av allt. ALLT. Jag menar, jag fick en stöt idag i skolan när jag tog en macka. EN MACKA. Hur gick det ens till? ;_; Det är oslagbart!!
30 jan, 2014 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Ahaha Skrivet av Borttagen: Får stötar av allt. ALLT. Jag menar, jag fick en stöt idag i skolan när jag tog en macka. EN MACKA. Hur gick det ens till? ;_; Det är oslagbart!! 30 jan, 2014 15:10 |
|
Borttagen
|
idag när jag gick hem, kom en i min klass cyklandes mot mig bakifrån. jag gick och fingrade på min telefon och han sa hej.
jag: "oj satan vad du skräms." jag mumlade liksom det och då han sa hej dök upp sådär mitt i allt blev livrädd inombords, men jag hoppade inte ens till eller något. det var weird. 30 jan, 2014 15:12
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-30 kl. 16:45
|
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: idag när jag gick hem, kom en i min klass cyklandes mot mig bakifrån. jag gick och fingrade på min telefon och han sa hej. jag: "oj satan vad du skräms." jag mumlade liksom det och blev livrädd inombords, men jag hoppade inte ens till eller något. det var weird. Men Sannaaa.... Sånt får man nte säga
30 jan, 2014 15:19 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får stötar av allt. ALLT. Jag menar, jag fick en stöt idag i skolan när jag tog en macka. EN MACKA. Hur gick det ens till? ;_; Min katt ger mig stötar, och min morgonrock. Fast det finns ju vissa tyger som gör statisk elektricitet så det kan vara därför.
30 jan, 2014 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag får alltid stötar av ett par dörrar som vi har på skolan. Och så får jag alltid stötar av ett speciellt trappräcke. Genom vantarna. Och så får jag alltid stötar i vår bil. Och av min kompis. Och av en massa andra grejer ;_;Skrivet av Borttagen: Får stötar av allt. ALLT. Jag menar, jag fick en stöt idag i skolan när jag tog en macka. EN MACKA. Hur gick det ens till? ;_; Min katt ger mig stötar, och min morgonrock. Fast det finns ju vissa tyger som gör statisk elektricitet så det kan vara därför. 30 jan, 2014 15:26 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Jag får alltid stötar av ett par dörrar som vi har på skolan. Och så får jag alltid stötar av ett speciellt trappräcke. Genom vantarna. Och så får jag alltid stötar i vår bil. Och av min kompis. Och av en massa andra grejer ;_; Skrivet av Borttagen: Får stötar av allt. ALLT. Jag menar, jag fick en stöt idag i skolan när jag tog en macka. EN MACKA. Hur gick det ens till? ;_; Min katt ger mig stötar, och min morgonrock. Fast det finns ju vissa tyger som gör statisk elektricitet så det kan vara därför. Räcken och studsmattor har jag alltid fått stötar på och de är rätt vanliga, men av din kompis?
30 jan, 2014 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen