@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
30 jan, 2014 09:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Nej men får gå ut och skotta lite snö då. Ibland märks det att man tillhör Norrland allt ;P
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jan, 2014 10:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Nej men får gå ut och skotta lite snö då. Ibland märks det att man tillhör Norrland allt ;P Det är det bästa med att bo i lägenhet, man slipper skotta 30 jan, 2014 10:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Frivolt
Haha xD Helt klart sant MizzNina och Cara Riddle Men om Bh:n då är gammal och ofräsch och personen som den knäpps upp för ändå gillar en är det en bra person x) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jan, 2014 10:52 |
|
Solkatten
Elev |
Man brukar ju alltid kunna lyssna lite av bidragen på Melodifestivalen innan man börjar - någon som vet som skulle kunna länka?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jan, 2014 10:55 |
|
baramin
Elev |
då skulle de säga om hundra år,
aldrig att en gran ska huggas av för där, ska de säga, är det bästa trät som den här stan nånsin har känt she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 jan, 2014 11:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Min mor uppskattar inte mina uppmuntrande ord att hon inte har tandvärk i sin häl som Dan Tucker, kan ni förstå det? O.o
Hon bara klagar på tandvärk i sin mun liksom O: Översättning till Svenska i Lilla huset på prärien boken. "Dan Tucker han var en fin gammal man. Han tvättade sig i en stekpanna han. Och kamma sitt hår med en enerot. Och dödde av tandvärk i vänster fot." "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jan, 2014 12:04 |
|
Caty Delacour
Elev |
30 jan, 2014 13:16 |
|
Frivolt
Elev |
30 jan, 2014 13:39 |
|
Borttagen
|
alltså min kroppstemperatur åker berg- och dahlbana.
ena sekunden fryser jag, andra sekunden få jag jättevarmt, sen är det passligt en stund tills jag börjar frysa igen. då sätter jag på mera kläder men börjar genast svettas även om jag fortfarande fryser. och nej, jag har inte feber. jag mätte precis. 30 jan, 2014 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen