@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
AVRIL LAVIGNE GJORDE RÖSTEN TILL EN OPOSSUM (ELLER VAD DET NU HETER PÅ SVENSKA) I EN ANIMERAD DISNEY FILM. :O
LUCY LIU GJORDE RÖSTEN TILL EN ORM OCKSÅ. :O
29 jan, 2014 21:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av KlaraTheBeat: Skrivet av Kintsugi: Vad hände med 2013? Ja, jag studerade, seglade och reste. Men vafasiken? Det var ju bästa bioåret på evigheter och jag såg typ ingenting? Jisses. 2008: 6 filmer. 7 biobesök. 2009: 10 filmer. 14 biobesök. (En viss HBP visades). 2010: 12 filmer. 17 biobesök. (En viss DH part 1 visades). 2011: 11 filmer. 16 biobesök. (En viss DH part 2 visades). 2012: 4 filmer. 4 biobesök. (Varav Hunger Games var den enda bra!) 2013: 6 filmer. 8 biobesök. (Varav tre besök skedde på filmfestivalveckan i Göteborg). Hittills 2014: 2 filmer. 2 biobesök. Kommer se ytterligare en film på filmfestivalen här i Göteborg nu i helgen, och kanske två till tre utöver det. Beror lite på transport mellan biosalongerna i stan. Det är en härlig, go stämning gentemot vanliga SF-bion. Vilka filmer såg du 2013 då? The Hobbit, The Hobbit 2, Thermae Romae, Odayaka na nichijou, Hunger Games: Cathing Fire och Les Misérables ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 jan, 2014 21:47 |
|
Borttagen
|
Jag dör om Jesper vinner Paradise Hotel. O__o 29 jan, 2014 22:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Känslan då man är jätteglad att man får 400 i forumbetyg men sen när man får 402 några minuter efter blir man lite ledsen eftersom det är 98 kvar innan det åter blir snyggt och jämnt xD
Ilandsproblem "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jan, 2014 22:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Är jag ensam om att jag och min katt ger stötar till varandra?
Riktiga elektriska stötar som båda verkligen rycker till av.
29 jan, 2014 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Är jag ensam om att jag och min katt ger stötar till varandra? Riktiga elektriska stötar som båda verkligen rycker till av. Aw, det har jag också varit med om. Den blev rädd för mig 29 jan, 2014 22:51 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Är jag ensam om att jag och min katt ger stötar till varandra? Riktiga elektriska stötar som båda verkligen rycker till av. Aw, det har jag också varit med om. Den blev rädd för mig Jag blev rädd för min katt!
29 jan, 2014 22:55 |
|
Borttagen
|
Seröst ebay, du har öppnat en helt ny värld för mig ♥ 30 jan, 2014 02:23 |
|
Fellrendión
Elev |
-7 grader är det här. Det är mindre än hir det varit i Norrland men jag håller ändå på frysa ihjäl när jag är ute.
30 jan, 2014 07:04 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: Haha nejdå du kan fortfarande göra det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Jag har funderat på det med xD känns inte som om den går och tvätta xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Det är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare. Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^ Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD Sen kommer vi till frågan, hur i helskotta tvättar man den. Jag tror knappast den där grejen som mäter hjärtslag och whatever är särskillt vattentålig. Alltså nu förstör ni min underbara ide att gå runt på stan och leta efter den rätta med hjälp av Bh;n Du kan ju fortfarande göra det Tessan. Fast som min syster sa igår. Den är rätt värdelös då hjärtat reagerar likadant på kärlek och kåthet (hennes ord). Dessutom för den här att läsa kärlek måste man väl lära känna personen. Vilket ungefär betyder att när den väl knäpps upp den där behån, efter hur många dejter man nu går på, då är det en rutten jäkla behå man får av. ^_^ Men du borde fortfarande testa Tessan, jag vill veta om du tappar den mitt på stan. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jan, 2014 07:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen