Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15433 15434 15435 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


AVRIL LAVIGNE GJORDE RÖSTEN TILL EN OPOSSUM (ELLER VAD DET NU HETER PÅ SVENSKA) I EN ANIMERAD DISNEY FILM. :O

LUCY LIU GJORDE RÖSTEN TILL EN ORM OCKSÅ. :O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

29 jan, 2014 21:31

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


Skrivet av KlaraTheBeat:
Skrivet av Kintsugi:
Vad hände med 2013? Ja, jag studerade, seglade och reste. Men vafasiken? Det var ju bästa bioåret på evigheter och jag såg typ ingenting? Jisses.

2008: 6 filmer. 7 biobesök.
2009: 10 filmer. 14 biobesök. (En viss HBP visades).
2010: 12 filmer. 17 biobesök. (En viss DH part 1 visades).
2011: 11 filmer. 16 biobesök. (En viss DH part 2 visades).
2012: 4 filmer. 4 biobesök. (Varav Hunger Games var den enda bra!)
2013: 6 filmer. 8 biobesök. (Varav tre besök skedde på filmfestivalveckan i Göteborg).

Hittills 2014: 2 filmer. 2 biobesök.
Kommer se ytterligare en film på filmfestivalen här i Göteborg nu i helgen, och kanske två till tre utöver det. Beror lite på transport mellan biosalongerna i stan. Det är en härlig, go stämning gentemot vanliga SF-bion.


Vilka filmer såg du 2013 då? Kavlitet framför kvantitet you know


The Hobbit, The Hobbit 2, Thermae Romae, Odayaka na nichijou, Hunger Games: Cathing Fire och Les Misérables Så det var ju absolut av bra kvalité förra året, inte minst om man jämför med 2012. Men bästa året (vad gäller kvalitet är nog tusanimej 2011, alternativt 2009).

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

29 jan, 2014 21:47

Borttagen

Avatar




Jag dör om Jesper vinner Paradise Hotel. O__o

29 jan, 2014 22:06

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Känslan då man är jätteglad att man får 400 i forumbetyg men sen när man får 402 några minuter efter blir man lite ledsen eftersom det är 98 kvar innan det åter blir snyggt och jämnt xD

Ilandsproblem

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

29 jan, 2014 22:13

Fellrendión
Elev

Avatar


Är jag ensam om att jag och min katt ger stötar till varandra?

Riktiga elektriska stötar som båda verkligen rycker till av.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

29 jan, 2014 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Är jag ensam om att jag och min katt ger stötar till varandra?

Riktiga elektriska stötar som båda verkligen rycker till av.


Aw, det har jag också varit med om. Den blev rädd för mig

29 jan, 2014 22:51

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Är jag ensam om att jag och min katt ger stötar till varandra?

Riktiga elektriska stötar som båda verkligen rycker till av.


Aw, det har jag också varit med om. Den blev rädd för mig

Jag blev rädd för min katt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

29 jan, 2014 22:55

Borttagen

Avatar




Seröst ebay, du har öppnat en helt ny värld för mig ♥

30 jan, 2014 02:23

Fellrendión
Elev

Avatar


-7 grader är det här. Det är mindre än hir det varit i Norrland men jag håller ändå på frysa ihjäl när jag är ute.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 jan, 2014 07:04

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Cara Riddle:
Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD



Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!!
Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD


Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare.

Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^
Det är sant

Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD



Sen kommer vi till frågan, hur i helskotta tvättar man den. Jag tror knappast den där grejen som mäter hjärtslag och whatever är särskillt vattentålig.
Jag har funderat på det med xD känns inte som om den går och tvätta xD


Alltså nu förstör ni min underbara ide att gå runt på stan och leta efter den rätta med hjälp av Bh;n
Haha nejdå du kan fortfarande göra det


Du kan ju fortfarande göra det Tessan.
Fast som min syster sa igår. Den är rätt värdelös då hjärtat reagerar likadant på kärlek och kåthet (hennes ord).


Dessutom för den här att läsa kärlek måste man väl lära känna personen. Vilket ungefär betyder att när den väl knäpps upp den där behån, efter hur många dejter man nu går på, då är det en rutten jäkla behå man får av. ^_^


Men du borde fortfarande testa Tessan, jag vill veta om du tappar den mitt på stan. ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

30 jan, 2014 07:45

1 2 3 ... 15433 15434 15435 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.