Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15432 15433 15434 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


"Jag hittar inte min mobil. Jag letar igenom hela matsalen i hopp om att få syn på den. Jag letar igenom hela rummet men den finns inte där. Jag håller på att ge upp och letar ännu mer. Den är på ljudlöst då det vore lönlöst att ringa till den. Jag sätter mig ned och plötsligt känner jag mig så dum, som letat så länge. Jag vet precis vart jag har min kära mobil ju. Den är ju trots allt i min högra bakficka."

Ååh jag blir så sur.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

29 jan, 2014 19:51

Detta inlägg ändrades senast 2014-01-29 kl. 19:53
Antal ändringar: 1

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
"Jag hittar inte min mobil. Jag letar igenom hela matsalen i hopp om att få syn på den. Jag letar igenom hela rummet men den finns inte där. Jag håller på att ge upp och letar ännu mer. Den är på ljudlöst då det vore lönlöst att ringa till den. Jag sätter mig ned och plötsligt känner jag mig så dum, som letat så länge. Den är ju trots allt i min högra bakficka."

Ååh jag blir så sur.

Det känns verkligen som ett misstag som jag skulle kunna ha gjort!

29 jan, 2014 19:53

Solkatten
Elev

Avatar




xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 jan, 2014 19:58

Ginny00
Elev

Avatar


Försöker hitta något intressant att briljera med på Samhällskunskapsprovet på fredag. Det går sådär..

29 jan, 2014 20:05

Borttagen

Avatar


Fick KP igår. Läste KP igår. I KP stod det (inte ordagrant, men typ) : "Jag läser ganska mycket, typ en gång i veckan"
OCH DÄR DOG JAG EN ANING FÖR EN GÅNG I VECKAN ÄR INTE MYCKET. (jag läser typ två timmar per dag, om inte mer eheheheh)

29 jan, 2014 20:09

Borttagen

Avatar


Skönt att sitta här med tjocktröja, vantar, mössa och dricka te, inomhus.

29 jan, 2014 20:16

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Överväger seriöst att radera mitt konto här
Känns lite vemodigt men främst känner jag att jag inte behöver mugglis längre? Jag känner inte att det är nödvändigt för mig att ha ett konto här längre då jag tröttnat och samtidigt har en vana att logga in här helt utan att vilja göra det då jag inte har kul här längre...

RADERA DET INTE DD:

Vem var det?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 jan, 2014 20:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Överväger seriöst att radera mitt konto här
Känns lite vemodigt men främst känner jag att jag inte behöver mugglis längre? Jag känner inte att det är nödvändigt för mig att ha ett konto här längre då jag tröttnat och samtidigt har en vana att logga in här helt utan att vilja göra det då jag inte har kul här längre...

RADERA DET INTE DD:

Vem var det?
Wilhelm

29 jan, 2014 20:44

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Borttagen:
Överväger seriöst att radera mitt konto här
Känns lite vemodigt men främst känner jag att jag inte behöver mugglis längre? Jag känner inte att det är nödvändigt för mig att ha ett konto här längre då jag tröttnat och samtidigt har en vana att logga in här helt utan att vilja göra det då jag inte har kul här längre...

RADERA DET INTE DD:

Vem var det?
Wilhelm

Ingen aning om vem det var.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 jan, 2014 21:02

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Cara Riddle:
Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD



Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!!
Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD


Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare.

Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^
Det är sant

Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD



Sen kommer vi till frågan, hur i helskotta tvättar man den. Jag tror knappast den där grejen som mäter hjärtslag och whatever är särskillt vattentålig.
Jag har funderat på det med xD känns inte som om den går och tvätta xD


Alltså nu förstör ni min underbara ide att gå runt på stan och leta efter den rätta med hjälp av Bh;n
Haha nejdå du kan fortfarande göra det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

29 jan, 2014 21:14

1 2 3 ... 15432 15433 15434 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.