@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
"Jag hittar inte min mobil. Jag letar igenom hela matsalen i hopp om att få syn på den. Jag letar igenom hela rummet men den finns inte där. Jag håller på att ge upp och letar ännu mer. Den är på ljudlöst då det vore lönlöst att ringa till den. Jag sätter mig ned och plötsligt känner jag mig så dum, som letat så länge. Jag vet precis vart jag har min kära mobil ju. Den är ju trots allt i min högra bakficka."
Ååh jag blir så sur.
29 jan, 2014 19:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-29 kl. 19:53
|
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Chaemy: "Jag hittar inte min mobil. Jag letar igenom hela matsalen i hopp om att få syn på den. Jag letar igenom hela rummet men den finns inte där. Jag håller på att ge upp och letar ännu mer. Den är på ljudlöst då det vore lönlöst att ringa till den. Jag sätter mig ned och plötsligt känner jag mig så dum, som letat så länge. Den är ju trots allt i min högra bakficka." Ååh jag blir så sur. Det känns verkligen som ett misstag som jag skulle kunna ha gjort! 29 jan, 2014 19:53 |
|
Solkatten
Elev |
xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jan, 2014 19:58 |
|
Ginny00
Elev |
Försöker hitta något intressant att briljera med på Samhällskunskapsprovet på fredag. Det går sådär..
29 jan, 2014 20:05 |
|
Borttagen
|
Fick KP igår. Läste KP igår. I KP stod det (inte ordagrant, men typ) : "Jag läser ganska mycket, typ en gång i veckan"
OCH DÄR DOG JAG EN ANING FÖR EN GÅNG I VECKAN ÄR INTE MYCKET. (jag läser typ två timmar per dag, om inte mer eheheheh) 29 jan, 2014 20:09 |
|
Borttagen
|
Skönt att sitta här med tjocktröja, vantar, mössa och dricka te, inomhus.
29 jan, 2014 20:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Överväger seriöst att radera mitt konto här Känns lite vemodigt men främst känner jag att jag inte behöver mugglis längre? Jag känner inte att det är nödvändigt för mig att ha ett konto här längre då jag tröttnat och samtidigt har en vana att logga in här helt utan att vilja göra det då jag inte har kul här längre... RADERA DET INTE DD: Vem var det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jan, 2014 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: WilhelmSkrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Överväger seriöst att radera mitt konto här Känns lite vemodigt men främst känner jag att jag inte behöver mugglis längre? Jag känner inte att det är nödvändigt för mig att ha ett konto här längre då jag tröttnat och samtidigt har en vana att logga in här helt utan att vilja göra det då jag inte har kul här längre... RADERA DET INTE DD: Vem var det? 29 jan, 2014 20:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Wilhelm Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Överväger seriöst att radera mitt konto här Känns lite vemodigt men främst känner jag att jag inte behöver mugglis längre? Jag känner inte att det är nödvändigt för mig att ha ett konto här längre då jag tröttnat och samtidigt har en vana att logga in här helt utan att vilja göra det då jag inte har kul här längre... RADERA DET INTE DD: Vem var det? Ingen aning om vem det var. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jan, 2014 21:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Haha nejdå du kan fortfarande göra det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Jag har funderat på det med xD känns inte som om den går och tvätta xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Det är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare. Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^ Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD Sen kommer vi till frågan, hur i helskotta tvättar man den. Jag tror knappast den där grejen som mäter hjärtslag och whatever är särskillt vattentålig. Alltså nu förstör ni min underbara ide att gå runt på stan och leta efter den rätta med hjälp av Bh;n ![]()
29 jan, 2014 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen