@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av AlvaRawenclaw: jag fattade precis hur mkt jag älskar pizza insåg precis hur mycket jag hatar pizza.. varför? speech! 29 jan, 2014 19:08 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Elma00: Skrivet av AlvaRawenclaw: jag fattade precis hur mkt jag älskar pizza insåg precis hur mycket jag hatar pizza.. varför? Har vetat det väldigt länge om jag skall vara ärlig, tycker det smakar kartong typ..
29 jan, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
20 minuter matte varje dag 83
29 jan, 2014 19:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag fick för mig att se på Family Guy nu. Jag tycker inte om det så värst mycket men höll på att skratta ihjäl mig när de gjorde en parodi på King Kong där Miley Cyrus var gorillan.
29 jan, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
29 jan, 2014 19:29 |
|
Ginny_Power
Elev |
29 jan, 2014 19:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag har funderat på det med xD känns inte som om den går och tvätta xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Det är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare. Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^ Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD Sen kommer vi till frågan, hur i helskotta tvättar man den. Jag tror knappast den där grejen som mäter hjärtslag och whatever är särskillt vattentålig. ![]()
29 jan, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=38002
Här finns beskrivning på hur jag gör mina fjäderpennor! Cheerio. 29 jan, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
kom just hem från ett disco hahahahah
for mest för att se hur det var, och mina kompisar släpade med mig. och som vanligt så är vi helt fruktansvärt weird och crazy och dansar ihjäl oss typ. kan hända att vi skämde ut oss rejält några gånger but WHO FUCKING CARES att dansa är nice. 29 jan, 2014 19:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Jag har funderat på det med xD känns inte som om den går och tvätta xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Det är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare. Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^ Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD Sen kommer vi till frågan, hur i helskotta tvättar man den. Jag tror knappast den där grejen som mäter hjärtslag och whatever är särskillt vattentålig. Alltså nu förstör ni min underbara ide att gå runt på stan och leta efter den rätta med hjälp av Bh;n "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jan, 2014 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen