@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har fått typ sex meddelanden och blivit jätteglad... och så visade de sig att det bara var personer som citerade mig i "Gör dina egna HP föremål" för att säga att de ville att Kattuggla skulle göra en video på hur hon gör fjäderpennor haha...
29 jan, 2014 16:54 |
|
Pixie
Elev |
har fysikprov imorgon första lektionen och jag har inte orken att plugga. eller göra nåt över huvudtaget. yay kommer få F
29 jan, 2014 16:59 |
|
Kim Potter
Elev |
29 jan, 2014 17:12 |
|
Borttagen
|
29 jan, 2014 17:14 |
|
Ginny00
Elev |
Hepp hepp. Jag är trött på muin klass.
29 jan, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Överväger seriöst att radera mitt konto här
Känns lite vemodigt men främst känner jag att jag inte behöver mugglis längre? Jag känner inte att det är nödvändigt för mig att ha ett konto här längre då jag tröttnat och samtidigt har en vana att logga in här helt utan att vilja göra det då jag inte har kul här längre... 29 jan, 2014 17:38 |
|
Borttagen
|
Jag har precis gjort klart min läxa (en av mina läxor). *applåder*
29 jan, 2014 17:40 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Överväger seriöst att radera mitt konto här Känns lite vemodigt men främst känner jag att jag inte behöver mugglis längre? Jag känner inte att det är nödvändigt för mig att ha ett konto här längre då jag tröttnat och samtidigt har en vana att logga in här helt utan att vilja göra det då jag inte har kul här längre... RADERA DET INTE DD:
29 jan, 2014 17:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Vad hände med 2013? Ja, jag studerade, seglade och reste. Men vafasiken? Det var ju bästa bioåret på evigheter och jag såg typ ingenting? Jisses.
2008: 6 filmer. 7 biobesök. 2009: 10 filmer. 14 biobesök. (En viss HBP visades). 2010: 12 filmer. 17 biobesök. (En viss DH part 1 visades). 2011: 11 filmer. 16 biobesök. (En viss DH part 2 visades). 2012: 4 filmer. 4 biobesök. (Varav Hunger Games var den enda bra!) 2013: 6 filmer. 8 biobesök. (Varav tre besök skedde på filmfestivalveckan i Göteborg). Hittills 2014: 2 filmer. 2 biobesök. Kommer se ytterligare en film på filmfestivalen här i Göteborg nu i helgen, och kanske två till tre utöver det. Beror lite på transport mellan biosalongerna i stan. Det är en härlig, go stämning gentemot vanliga SF-bion. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 jan, 2014 17:48 |
|
EmahS
Elev |
Är så sjukt trött, och har ont i huvudet... så borde ta en powernap och en huvudvärkstablett.
men. måste göra min läxa till imorgon eftersom jag ska tillbaka till skolan om 1 timme för Taco Evening... och efter det åka in till Brighton till en pub för att se på lite live musik och prata med vänner.
29 jan, 2014 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen