Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Jag pallar inte med detta, kaoset i mitt huvud. Som inte blir bättre av att inte vara normal, inte ha normal familj I'm right here, om du skulle behöva ♥ 21 nov, 2014 14:38 |
|
Chaemy
Elev |
21 nov, 2014 15:16 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LucyMalfoy: Jag pallar inte med detta, kaoset i mitt huvud. Som inte blir bättre av att inte vara normal, inte ha normal familj I'm right here, om du skulle behöva ♥ Tack ♥ Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 21 nov, 2014 15:22 |
|
Chaemy
Elev |
Jag visste inte riktigt vart jag skulle placera den här... Men den kanske är till hjälp för någon här, som kanske gick in på den här tråden på grund av ångest eller liknande.
Spoiler: Tryck här för att visa!
21 nov, 2014 15:46 |
|
Fellrendión
Elev |
21 nov, 2014 20:09 |
|
Chaemy
Elev |
21 nov, 2014 20:17 |
|
Borttagen
|
"Men du mår ju inte dåligt" sagt av min bästa vän igår
Nä bara för att jag inte berättar för hela världen om tvångstankar och komplex och jobbiga saker så är allt bra, mm, precis :-)))))))) 21 nov, 2014 20:27 |
|
Borttagen
|
Mår dåligt. Seriöst... jag kommer nog aldrig bli fri från alla jobbiga tankar. Jag kommer fylla 30.. 40 och 50 utan att något blir bättre.. så känns det nu. 21 nov, 2014 21:46 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mår dåligt. Seriöst... jag kommer nog aldrig bli fri från alla jobbiga tankar. Jag kommer fylla 30.. 40 och 50 utan att något blir bättre.. så känns det nu. Kram ♥ Det känns lite så för mig med. Men jag försöker att hålla de undan eftersom att de är så dumma och onödiga. Det är svårt.
21 nov, 2014 21:50 |
|
Frivolt
Elev |
Jag förstår inte alls vad jag håller på med, hur kan jag få det att låta som att allt blir bättre för min kurator när allt bara går åt andra hållet???
Jag kan inte..känns som att jag hela tiden måste visa mig duktig, trevlig och le för deras skull, inte för min egen..... Fick en hemläxa som jag vet inte kommer bli av.....vem försöker jag lura egentligen när jag går med på att göra den?? It's never gonna happend -.- Spoiler: Tryck här för att visa! 21 nov, 2014 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen