@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare. Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jan, 2014 12:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Skulle någon vara intresserad av en tutorial över hur man gör fjäderpennor? Kommer nämligen göra en om tillräckligt många vill. Ååh jaaa 29 jan, 2014 12:22 |
|
Ginny00
Elev |
Sjukt tråkig dag. Uh.
29 jan, 2014 12:30 |
|
Frivolt
Elev |
Hahah! Den här var ju asbra juuu
29 jan, 2014 12:47 |
|
Borttagen
|
Är på Guinness bryggeriet i Dublin
29 jan, 2014 12:57 |
|
Borttagen
|
Det har varit två dagar av pain. Först piercinar igår som gjorde så stört ont, men nu skall jag bada i saltlösning så att jag aldrig behöver göra om detta igen! Sen tandläkaren idag, körde med bedövningskräm men fy... och på fredag skall jag göra om samma sak igen, plus längre fram dra ut en jävla visdomstand som härjar. 29 jan, 2014 12:59 |
|
Elma00
Elev |
29 jan, 2014 13:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: Det är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare. Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^ Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD ![]()
29 jan, 2014 13:41 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Det är sant Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xD Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! Jag insåg precis att så inte vore fallet egentligen. För det första behöver man inte ta av behån för ett ONS, för det andra går det att få av en behå utan att knäppa upp den, det är bara lite jobbigare. Men ja, det är en korkad uppfinning. Speciellt när dem säger "Every woman looks for love", seriöst alla kvinnor går inte runt och letar efter "The One" hela tiden. Dessutom finns det precis lika många män som bara vill ha någon att älska. Så BS-grej helt klart. Enligt mig, men sen är jag inte så tochy feely av mig. ^_^ Nej jag tyckte det var väldigt roande att de förväntade sig att alla kvinnor letar efter äkta kärlek xD nej jag undrar verkligen om det finns kvinnor som använder den xD Sen kommer vi till frågan, hur i helskotta tvättar man den. Jag tror knappast den där grejen som mäter hjärtslag och whatever är särskillt vattentålig. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jan, 2014 14:23 |
|
Borttagen
|
Jag väntar på att mobilen ska laddas klart
29 jan, 2014 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen