@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
jag vill ha cernitlera so bad när jag var i lindesberg så fanns det cernitlera vid dagisdelen i församlingshemmet och det var den lyckligaste dagen i mitt liv och jag gjorde en hatsune miku och jag hade den i ugnen idag och den blev fantastisk gråter blod???
nu sksa jag iaf gå och rita av min älskade gustav mer och sedan ska jag sova huff
28 jan, 2014 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har vart in där på din facebooksida några gånger och alltid undrat hur du sätter ihop dom, men sen har det inte blivit av att jag frågat ^^ Det är nästan barnsligt enkelt, faktiskt.. Det är ganska många som frågat, så jag tänkte att jag ska visa nu. Åtminsone er på mugglarportalen. ^^ 29 jan, 2014 01:03 |
|
Borttagen
|
Jag borde verkligen göra min svenskaläxa... uh, orkar inteeee
29 jan, 2014 07:48 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
29 jan, 2014 07:58 |
|
MizzNina
Elev |
Ringa AF kanske och boka om det där mötet imorgon, känner en sjukdom är på G och har inte så stor lust att snora runt i kommunen.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jan, 2014 08:26 |
|
Borttagen
|
Tunnelbanor är jobbiga och blääh
29 jan, 2014 08:49 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jan, 2014 09:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 jan, 2014 09:11 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jan, 2014 09:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: Haha ja men eller hur xD Jag vet inte jag ansåg verkligen att det var en sjukt korkad uppfinning xD har mänskligheten inget bättre att lägga tid på xDSkrivet av Cara Riddle: Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD Pfft. Det vore ju slutet för alla One Night Stands. The HORROR!!! ![]()
29 jan, 2014 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen