@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 minuter kvar *welcome to paradiiiise* 28 jan, 2014 21:51 |
|
huffpuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av huffpuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av huffpuff: JAG ÄR GAAAAAAAAAAAAALEN I GLEE! Jag klarar mig inte en dag utan glee! (alltså, se på videor, bilder eller avsnitt, eller prata om glee) *Host* Borde jag se den? *Host* EH... JA! Om du är redo att börja älska något med hela ditt hjärta, och kanske bli beroende som jag! Hihi, jag älskar redan något av hela mitt hjärta Men se första säsongen, och se om du vill fortsätta med säsong 2 (säsong ett är den sämsta säsongen bara så du vet)
28 jan, 2014 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av huffpuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av huffpuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av huffpuff: JAG ÄR GAAAAAAAAAAAAALEN I GLEE! Jag klarar mig inte en dag utan glee! (alltså, se på videor, bilder eller avsnitt, eller prata om glee) *Host* Borde jag se den? *Host* EH... JA! Om du är redo att börja älska något med hela ditt hjärta, och kanske bli beroende som jag! Hihi, jag älskar redan något av hela mitt hjärta Men se första säsongen, och se om du vill fortsätta med säsong 2 (säsong ett är den sämsta säsongen bara så du vet) Ska försöka att hinna med 28 jan, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2014 22:15 |
|
Borttagen
|
Varför är allting alltid så mycket roligare när man måste sova eller plugga? Inte för att jag kommer somna förrän 2, 3. Suck.
28 jan, 2014 22:17 |
|
Borttagen
|
Samlade ihop 1 poäng till Ravenclaw idag! *Stolt* haha!
28 jan, 2014 22:25 |
|
Borttagen
|
Ska snart lägga mig å se på tv
28 jan, 2014 22:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Hur i helsike får tjejen av sig behån om hon är själv då? Måste hon vänta på true love eller vadå? Jobbigt att springa runt med en behå hela tiden, särskilt om man inte kan få av den när man känner för det? Och hur tvättar man den då? xD
![]()
28 jan, 2014 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ![]() Skulle någon vara intresserad av en tutorial över hur man gör fjäderpennor? Kommer nämligen göra en om tillräckligt många vill. Öhhh, jaaa. typ.. NU ♥ Haha. Tack ♥ Ska göra en inom de närmaste dagarna då! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ![]() Skulle någon vara intresserad av en tutorial över hur man gör fjäderpennor? Kommer nämligen göra en om tillräckligt många vill. Öhhh, jaaa. typ.. NU ♥ Haha. Tack ♥ Ska göra en inom de närmaste dagarna då! Har vart in där på din facebooksida några gånger och alltid undrat hur du sätter ihop dom, men sen har det inte blivit av att jag frågat ^^ 28 jan, 2014 22:53 |
|
Obliviate_
Elev |
tittar på tfios trailern jag vet inte hur många gånger.
är helt kär i den ♥ 28 jan, 2014 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen