Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15423 15424 15425 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+3


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-frc1%2Ft1%2F995486_10201772635468040_2013446278_n.jpg

Skulle någon vara intresserad av en tutorial över hur man gör fjäderpennor? Kommer nämligen göra en om tillräckligt många vill.

28 jan, 2014 20:31

Hedwig96
Elev

Avatar


Om en vecka börjar skolan. Jag har saknat skolan o ser framemot det men vill ju inte lämna Åland längre. Har ju bosatt mej här nu o de e en så mysig plats.

28 jan, 2014 20:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c:
Jag håller på att lära mig texten, vi ska uppträda med den med en musikklubb på skolan, och jag och två kompisar sjunger ^-^ Det är kul, men jag har fem andra låtar som jag också ska lära mig texten till... och en bluesskala som jag ska kunna spela samtidigt som jag spelar ackord hahahaha... kommer ju gå bra...

28 jan, 2014 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c:
Jag håller på att lära mig texten, vi ska uppträda med den med en musikklubb på skolan, och jag och två kompisar sjunger ^-^ Det är kul, men jag har fem andra låtar som jag också ska lära mig texten till... och en bluesskala som jag ska kunna spela samtidigt som jag spelar ackord hahahaha... kommer ju gå bra...

Kul c:
Det kommer gå bra c;

28 jan, 2014 20:37

Solkatten
Elev

Avatar


Tydligen ska man på Windows kunna öppna ett Page dokument genom iCloud så jag fixade det på min dator men tydligen måste man skaffa det på en Mac också för att kunna logga in men jag har ju inte längre kvar min Mac! Hur ska jag nu kunna öppna mina Page dokument?! Skit.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jan, 2014 20:37

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c:



JAG VÄGRAR SJUNGA

that's all I got to say

28 jan, 2014 20:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kola:
Skrivet av Borttagen:
Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c:



JAG VÄGRAR SJUNGA

Du ska sjunga c:

28 jan, 2014 20:41

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kola:
Skrivet av Borttagen:
Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c:



JAG VÄGRAR SJUNGA

Du ska sjunga c:

NÄÄÄJ

that's all I got to say

28 jan, 2014 20:43

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2Ft1%2F1453407_572391496183836_197841082_n.jpg

What's your gothic name?
/Belladonna Dreamer

Misery Storm...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jan, 2014 20:44

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2Ft1%2F1453407_572391496183836_197841082_n.jpg

What's your gothic name?
/Belladonna Dreamer

Misery Storm...


Cat grim?

28 jan, 2014 20:45

1 2 3 ... 15423 15424 15425 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.