@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 jan, 2014 20:31 |
|
Hedwig96
Elev |
Om en vecka börjar skolan. Jag har saknat skolan o ser framemot det men vill ju inte lämna Åland längre. Har ju bosatt mej här nu o de e en så mysig plats.
28 jan, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag håller på att lära mig texten, vi ska uppträda med den med en musikklubb på skolan, och jag och två kompisar sjunger ^-^ Det är kul, men jag har fem andra låtar som jag också ska lära mig texten till... och en bluesskala som jag ska kunna spela samtidigt som jag spelar ackord hahahaha... kommer ju gå bra...Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c: 28 jan, 2014 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag håller på att lära mig texten, vi ska uppträda med den med en musikklubb på skolan, och jag och två kompisar sjunger ^-^ Det är kul, men jag har fem andra låtar som jag också ska lära mig texten till... och en bluesskala som jag ska kunna spela samtidigt som jag spelar ackord hahahaha... kommer ju gå bra... Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c: Kul c: Det kommer gå bra c; 28 jan, 2014 20:37 |
|
Solkatten
Elev |
Tydligen ska man på Windows kunna öppna ett Page dokument genom iCloud så jag fixade det på min dator men tydligen måste man skaffa det på en Mac också för att kunna logga in men jag har ju inte längre kvar min Mac! Hur ska jag nu kunna öppna mina Page dokument?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2014 20:37 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c: JAG VÄGRAR SJUNGA that's all I got to say 28 jan, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c: JAG VÄGRAR SJUNGA Du ska sjunga c: 28 jan, 2014 20:41 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c: JAG VÄGRAR SJUNGA Du ska sjunga c: NÄÄÄJ that's all I got to say 28 jan, 2014 20:43 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2014 20:44 |
|
Obliviate_
Elev |
28 jan, 2014 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen