Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15422 15423 15424 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Salem
Lärare

Avatar


VILL. HA. FREDAG

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

28 jan, 2014 20:01

Borttagen

Avatar


kattuggla: Velvet Stalker x.x

28 jan, 2014 20:02

Hedwig96
Elev

Avatar


^^ Misty Grim

28 jan, 2014 20:08

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Vildvittra för mig får du gärna berätta hur det gick, är asorolig för det där D:


Gör det ^^ men har vart med min kompis förra året. Verkar inte alls trevligt och väldigt blottande.
Men ska dit den 11 februari ;P


Vet.. Har gjort andra "intima" undersökningar men aldrig just det där så :O

Då ska jag till abf Fast din dag blir nog värre än min ;o

28 jan, 2014 20:08

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2Ft1%2F1453407_572391496183836_197841082_n.jpg

What's your gothic name?
/Belladonna Dreamer



Willow Witch.

Willow är ju ascoolt!
Witch är ju rätt platt.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

28 jan, 2014 20:08

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Vildvittra för mig får du gärna berätta hur det gick, är asorolig för det där D:


Gör det ^^ men har vart med min kompis förra året. Verkar inte alls trevligt och väldigt blottande.
Men ska dit den 11 februari ;P


Vet.. Har gjort andra "intima" undersökningar men aldrig just det där så :O

Då ska jag till abf Fast din dag blir nog värre än min ;o


Haha xD Usch ja, vill inte ;P

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 jan, 2014 20:11

Borttagen

Avatar


Blev överlycklig och ivrig till tusen när jag fick veta idag att en av mina klasskamrater har precis börjat titta på Death Note.
Var verkligen svårt för mig att inte spoila, men jag lyckades hålla min mun fast. Har själv både läst mangan och animen om Death Note, fast det var verkligen länge sedan jag senast tittade på den så jag tror att jag ska börja titta på Death Note igen!~~ (030)

28 jan, 2014 20:13

Borttagen

Avatar

+2


Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c:

28 jan, 2014 20:24

Borttagen

Avatar


Imorgon: Teater x2 och hockey på tv:n (Linköping - Färjestad) Heja FBK
Torsdag: Konfirmations-grej
Fredag: Ishockey i Löfbergs arena (Färjestad - Lefsand) Heja FBK
Mycket saker att göras denna veckan

28 jan, 2014 20:26

LunaLovegood1
Elev

Avatar


aaaaah alla skrive med olika typsnitt xD så kommer jag här bah "a hej jag är lat???"

det jag tänkte skriva från början var att boken jag läser inte alls är som jag tänkte mig den. den är faktiskt jävligt deprimerande

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

28 jan, 2014 20:28

1 2 3 ... 15422 15423 15424 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.