@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
28 jan, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
kattuggla: Velvet Stalker x.x
28 jan, 2014 20:02 |
|
Hedwig96
Elev |
^^ Misty Grim
28 jan, 2014 20:08 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Vildvittra för mig får du gärna berätta hur det gick, är asorolig för det där D: Gör det ^^ men har vart med min kompis förra året. Verkar inte alls trevligt och väldigt blottande. Men ska dit den 11 februari ;P Vet.. Har gjort andra "intima" undersökningar men aldrig just det där så :O Då ska jag till abf 28 jan, 2014 20:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Willow Witch. Willow är ju ascoolt! Witch är ju rätt platt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 jan, 2014 20:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Vildvittra för mig får du gärna berätta hur det gick, är asorolig för det där D: Gör det ^^ men har vart med min kompis förra året. Verkar inte alls trevligt och väldigt blottande. Men ska dit den 11 februari ;P Vet.. Har gjort andra "intima" undersökningar men aldrig just det där så :O Då ska jag till abf Haha xD Usch ja, vill inte ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Blev överlycklig och ivrig till tusen när jag fick veta idag att en av mina klasskamrater har precis börjat titta på Death Note.
Var verkligen svårt för mig att inte spoila, men jag lyckades hålla min mun fast. Har själv både läst mangan och animen om Death Note, fast det var verkligen länge sedan jag senast tittade på den så jag tror att jag ska börja titta på Death Note igen!~~ (030) 28 jan, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
Har lärt mig en del ut av I See Fire med Ed Sheeran på piano nu. c:
28 jan, 2014 20:24 |
|
Borttagen
|
Imorgon: Teater x2 och hockey på tv:n (Linköping - Färjestad) Heja FBK
Torsdag: Konfirmations-grej Fredag: Ishockey i Löfbergs arena (Färjestad - Lefsand) Heja FBK Mycket saker att göras denna veckan 28 jan, 2014 20:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
aaaaah alla skrive med olika typsnitt xD så kommer jag här bah "a hej jag är lat???"
det jag tänkte skriva från början var att boken jag läser inte alls är som jag tänkte mig den. den är faktiskt jävligt deprimerande
28 jan, 2014 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen