@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Vågade inte fråga någon att vara med mig så sitter ensam i skolan och har tråkigt. Yaaay.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 jan, 2014 15:23 |
|
M4L13
Elev |
jag kan såhäääär mycket om marie antoinette nu
hon är intressant men vi ska göra tre "uppsatser" på SO:n som prov, och vi har fram till sportlovet på oss. Huuur ska jag hinna???
28 jan, 2014 15:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 jan, 2014 15:44 |
|
Frivolt
Elev |
Lyssnar på Sonata Arctica! har inte lyssnat på dom jag vet inte hur längesen!
Nostalgi typ ♥ The Pover of One ♥ 28 jan, 2014 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD 23 ^^ Dx Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o Det borde du :O Jag fyllde nu i januari och fick den nu ^^ Kanske annan ålder i Skåne? I don't know. Vet iaf att jag är 23, har varit i två månader och har inte fått något brev Vet inte borde ju vara lika över hela landet ^^ Du kan få en detaljerad förklaring hur det gick till på Amortentia om du vill Jo, men jag kollade runt lite på nätet, verkar som om vissa fick sin första runt 25 och liknande och det är kallelse var tredje år. Kan kanske vara att det inte var någonting förra året och att jag kommer få kallelse någon gång i år. Dunno. Jag ska på Amortentia, ja, men vet inte riktigt hur detaljerat jag vill få det förklarat xD 28 jan, 2014 16:08 |
|
Kim Potter
Elev |
28 jan, 2014 16:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD 23 ^^ Dx Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o Det borde du :O Jag fyllde nu i januari och fick den nu ^^ Kanske annan ålder i Skåne? I don't know. Vet iaf att jag är 23, har varit i två månader och har inte fått något brev Vet inte borde ju vara lika över hela landet ^^ Du kan få en detaljerad förklaring hur det gick till på Amortentia om du vill Jo, men jag kollade runt lite på nätet, verkar som om vissa fick sin första runt 25 och liknande och det är kallelse var tredje år. Kan kanske vara att det inte var någonting förra året och att jag kommer få kallelse någon gång i år. Dunno. Jag ska på Amortentia, ja, men vet inte riktigt hur detaljerat jag vill få det förklarat xD Okej, då slipper jag det några år iaf ^^ något att glädjas åt ;O Förstår mig inte på dig xD Detaljer är ju det bästa som finns ;D "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 16:37 |
|
Frivolt
Elev |
Jag är trööött D: Men ska iväg på fototräffen, jag vill ju så jag måste orka xD men vill hellre bara sitta kvar i soffan och inte stiga upp alls x)
Blääää *ilandsproblem* 28 jan, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
A: "Men alla var typ tvungna att skriva om för att vi har så många stavfel!"
Jag: "Men inte jag?" A: "Men det är ju för att du är typ bäst!" *skaka på huvudet och himla med ögonen* Ska jag ta det som en komplimang...? xD 28 jan, 2014 17:30 |
|
Ginny00
Elev |
Växlar mellan att vara trött och hyperaktiv och så klämmer jag in en massa ångest emellan. Welcome to my life..
28 jan, 2014 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen