D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
22 jan, 2017 15:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Heeeej allihopa!!! Hehe har inte skrivit här på länge... Ni som ser på Once Upon A Time, vart gör ni det? Tittade förut då det fans på Viaplay, men de verkar ha tagit bort dem nu vilket är synd.... HÄR! TACK AL Ingen orsak Will 22 jan, 2017 16:32 |
|
HermioneHäst
Elev |
Skrivet av Alicha black: Nån mer än jag som ska på multicooon i sommar?? :3 Det är typ 1000 år kvar, i know, men ändå Jag jobbar på det! Första gången jag frågade var det ett klart nej från båda och andra gången svarade mamma att hon skulle fundera på det och pappa sa att jag fick om jag tar med mig en kompis (som han känner eller iallafall vet vem det är), så kanske!!!
22 jan, 2017 21:28 |
|
Borttagen
|
Shit, har inte varit aktiv på år...
Senast jag var här hade vi 1100 inlägg... 23 jan, 2017 01:14 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av HermioneHäst: Skrivet av Alicha black: Nån mer än jag som ska på multicooon i sommar?? :3 Det är typ 1000 år kvar, i know, men ändå Jag jobbar på det! Första gången jag frågade var det ett klart nej från båda och andra gången svarade mamma att hon skulle fundera på det och pappa sa att jag fick om jag tar med mig en kompis (som han känner eller iallafall vet vem det är), så kanske!!! MEN DEY ÄR IHTW FARLIGT det finns INGA mördare på Multicon jag lovar TVINGA DE
23 jan, 2017 09:47 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Det är lite sorligt för jag känner ingen kompis dom kan följa med mig till Multicon så jag får inte gå
![]()
23 jan, 2017 11:55 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Det är lite sorligt för jag känner ingen kompis dom kan följa med mig till Multicon så jag får inte gå noooooooo Dx och du får inte gå själv...
23 jan, 2017 13:03 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Det är lite sorligt för jag känner ingen kompis dom kan följa med mig till Multicon så jag får inte gå noooooooo Dx och du får inte gå själv... Jupp ![]()
23 jan, 2017 13:07 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Shit, har inte varit aktiv på år... Senast jag var här hade vi 1100 inlägg... Heej! Haha ja vi har väl skrivit en hel del
23 jan, 2017 15:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Shit, har inte varit aktiv på år... Senast jag var här hade vi 1100 inlägg... Heej! Haha ja vi har väl skrivit en hel del Haha jo 23 jan, 2017 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen