Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är alltid så trött men kan aldrig sova. Och det är jobbigt och jag vill inte mer
Hejdå 20 nov, 2014 22:44 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är alltid så trött men kan aldrig sova. Och det är jobbigt och jag vill inte mer Hejdå Vad menar du?? 20 nov, 2014 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Epiphany: Menar med ...?Skrivet av Borttagen: Är alltid så trött men kan aldrig sova. Och det är jobbigt och jag vill inte mer Hejdå Vad menar du?? 20 nov, 2014 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Jag har sett tiggare med iphone 6. Vissa fejkar, men jag önskar jag kunde hjälpa dom som inte gör det Den kan lika gärna vara upphittad. De måste inte nödvändigtvis ha köpt den för sina egna pengar. Man kan liksom fortfarande äga saker även om man tigger pengar till sina anhöriga/sig själv. 20 nov, 2014 23:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Jag har sett tiggare med iphone 6. Vissa fejkar, men jag önskar jag kunde hjälpa dom som inte gör det Den kan lika gärna vara upphittad. De måste inte nödvändigtvis ha köpt den för sina egna pengar. Man kan liksom fortfarande äga saker även om man tigger pengar till sina anhöriga/sig själv. Just det! Det finns ju också tiggare som själv har det bra men tigger för andras skull. :3
20 nov, 2014 23:14 |
|
Chaemy
Elev |
Åh nej. Jag måste redovisa i engelska idag, jag testade igår framför mamma och det gick åt helvete. Jag vill inte. Och mitt dåliga mående är det verkligen inte något som jag känner att jag kan nu.
21 nov, 2014 07:16 |
|
Filifjonkan
Elev |
Skrivet av Epiphany: Skrivet av Filifjonkan: Just nu känns livet så dåligt. Vill du berätta mer så kanske jag kan hjälpa dig? Jag är sjuk, har ångest över skolan, känner mig ensam och är allmänt nere . evak forever. 21 nov, 2014 08:44 |
|
Caius
Elev |
Hatar världen mer än vad jag har gjort sedan i våras. Varförvarförvarför måste jag alltid falla tillbaka i mörkret hur mycket jag än försöker hålla mig fast vid den lilla mängd ljus som finns? Varför får jag aldrig vara glad för denna världs logik? Varför älskar världen tanken om att jag ständigt måste lida för att denne själv ska må bra? Jag orkar fan inte med det mer, det tär itu ens inre och jag önskar att allt bara kunde ta slut - eller att jag åtminstone kunde ta slut, suddas ut, sluta existera, bara dö, vad fan som helst för att få slippa undan alla sorger, all smärta och alla tårar som rinner trots att jag försöker dölja dem i en ändlös leende maskerad. Ja, jag vet att jag har sagt det förr, men just nu menar jag det mer än vad jag har menat det sedan i våras.
Jag vill ha en andra chans, få börja om i den tidsepoken där jag gjorde fel val. Fanfanfanfan denna jävla skithlevetes värld kan ta sig och bara låta mig leva ut livet i glädje tills dess att jag inte längre har något som jag vill göra med livet. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 21 nov, 2014 08:53 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Epiphany: Menar med ...? Skrivet av Borttagen: Är alltid så trött men kan aldrig sova. Och det är jobbigt och jag vill inte mer Hejdå Vad menar du?? Ja du skrev att det är jobbigt och att du inte vill mer... blev lite orolig där! 21 nov, 2014 10:12 |
|
Borttagen
|
Nejdå, men jag stängde av allt och typ försökte sova, bara ^^
21 nov, 2014 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen