@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
28 jan, 2014 13:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 14:06 |
|
Borttagen
|
Igår kväll.
Andreas: Just det, jag glömde fråga... Jag: Ja? *börjar bli rädd* A: Vad betyder den där månen bredvid batteriet? J: Menar du "Stör mig inte"-symbolen? *fixar bort det* A: Jahaaa! Tack! Min teknikintresserad pojkvän... 28 jan, 2014 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; 28 jan, 2014 14:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD 23 ^^ Dx "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD 23 ^^ Dx Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o 28 jan, 2014 14:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD 23 ^^ Dx Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o Det borde du :O Jag fyllde nu i januari och fick den nu ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD 23 ^^ Dx Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o Det borde du :O Jag fyllde nu i januari och fick den nu ^^ Kanske annan ålder i Skåne? I don't know. Vet iaf att jag är 23, har varit i två månader och har inte fått något brev 28 jan, 2014 15:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< Usch, jag med ;_; Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx Japp, ska gå i februari ;_; När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD 23 ^^ Dx Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o Det borde du :O Jag fyllde nu i januari och fick den nu ^^ Kanske annan ålder i Skåne? I don't know. Vet iaf att jag är 23, har varit i två månader och har inte fått något brev Vet inte borde ju vara lika över hela landet ^^ Du kan få en detaljerad förklaring hur det gick till på Amortentia om du vill "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 15:11 |
|
MizzNina
Elev |
Lyckat. Skulle söka jobb, men fastnade visst på forumet för BtVS på IMDB.......
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 jan, 2014 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen