Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15418 15419 15420 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kim Potter
Elev

Avatar


Snö♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

28 jan, 2014 13:54

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
"Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_;


fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__;

ska du gå? :<


Usch, jag med ;_;
Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx
Japp, ska gå i februari ;_;

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 jan, 2014 14:06

Borttagen

Avatar


Igår kväll.

Andreas: Just det, jag glömde fråga...
Jag: Ja? *börjar bli rädd*
A: Vad betyder den där månen bredvid batteriet?
J: Menar du "Stör mig inte"-symbolen? *fixar bort det*
A: Jahaaa! Tack!

Min teknikintresserad pojkvän...

28 jan, 2014 14:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
"Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_;


fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__;

ska du gå? :<


Usch, jag med ;_;

När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD
Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx
Japp, ska gå i februari ;_;

28 jan, 2014 14:50

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
"Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_;


fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__;

ska du gå? :<


Usch, jag med ;_;

Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx
Japp, ska gå i februari ;_;

När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD

23 ^^ Dx

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 jan, 2014 14:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
"Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_;


fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__;

ska du gå? :<


Usch, jag med ;_;

Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx
Japp, ska gå i februari ;_;

När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD

23 ^^ Dx


Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o

28 jan, 2014 14:55

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
"Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_;


fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__;

ska du gå? :<


Usch, jag med ;_;

Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx
Japp, ska gå i februari ;_;

När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD

23 ^^ Dx


Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o


Det borde du :O Jag fyllde nu i januari och fick den nu ^^

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 jan, 2014 14:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
"Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_;


fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__;

ska du gå? :<


Usch, jag med ;_;

Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx
Japp, ska gå i februari ;_;

När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD

23 ^^ Dx


Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o


Det borde du :O Jag fyllde nu i januari och fick den nu ^^


Kanske annan ålder i Skåne? I don't know. Vet iaf att jag är 23, har varit i två månader och har inte fått något brev

28 jan, 2014 15:02

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Vildvittra:
"Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_;


fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__;

ska du gå? :<


Usch, jag med ;_;

Men i år smäller det vi blir vuxna kvinnor Sanna som särar på benen för okänt folk Dx
Japp, ska gå i februari ;_;

När är det? 23, 24, 25? Jag minns inte xD

23 ^^ Dx


Konstigt. Jag fyllde nämligen 23 i november och har inte fått något brev om det :o


Det borde du :O Jag fyllde nu i januari och fick den nu ^^


Kanske annan ålder i Skåne? I don't know. Vet iaf att jag är 23, har varit i två månader och har inte fått något brev


Vet inte borde ju vara lika över hela landet ^^ Du kan få en detaljerad förklaring hur det gick till på Amortentia om du vill (Har för mig att du skulle gå xD) Men det kommer nog ska du se Det är ju bra att du vet att du är 23

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 jan, 2014 15:11

MizzNina
Elev

Avatar


Lyckat. Skulle söka jobb, men fastnade visst på forumet för BtVS på IMDB.......

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 jan, 2014 15:21

1 2 3 ... 15418 15419 15420 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.