@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Vildvittra: vi har samma dilemma verkar det som Att ringa ett samtal är för mig värre än att stå ansikte mot ansikte med Voldemort, känns så iaf :s Jag ringde, men verkligen så att mitt hjärta dunkade i 290 Dx Har de ringt dig än då? näpp... hon sa bara att hon skulle ringa idag, ingen tid. vad sa dom du ringde då? Jobbigt, under dagen är ju närsomhelst Dx Ringde om halkbana, ska till Söderhamn den 20 februari och halka runt äär ju det. gick upp nio bara för att vara vaken när hon ringde men det kändes ju onödigt såhär i efterhand. Halkbana ey ? Jag är inte avundsjuk Jamen tänk så mycket du hann med, typ titta ut genom fönstret Jepp, ska bli sjukt kul "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 11:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Vildvittra Halkbanan var nått av det värsta jag gjort inom bilkörning i hela mitt liv.
Men hoppas du tkr det är bättre 28 jan, 2014 11:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Vildvittra Halkbanan var nått av det värsta jag gjort inom bilkörning i hela mitt liv. Men hoppas du tkr det är bättre Haha verkar kul ju ^^ men jag får se ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 11:28 |
|
Borttagen
|
Jag ska på teater i mars och det är en av de medverkande som jag gärna vill träffa (för en kram & autograf & säga att jag älskar beundrar honom), jag gillar honom verkligen JÄTTEMYCKET. Fast jag vet inte hur man gör, jag är redan nu jättestressad att jag kommer missa honom
28 jan, 2014 11:37 |
|
Obliviate_
Elev |
Samtalet avklarat, jag ska på intervju på torsdag förmiddag.
Herpaderpa? Hon som ringde var väldigt lätt att prata med iaf så hoppas det är lika på intervjun. nu ska jag försöka plugga...? 28 jan, 2014 12:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_;
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jan, 2014 12:07 |
|
Solkatten
Elev |
Om jag skrev ett dokument och sedan förde över det på en annan dator med inte samma program som jag skrev det på, hur öppnar jag då det dokumentet? Istället för vad som verkligen står skrivet är det fullt av en massa konstiga tecken och sånt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2014 12:32 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Vildvittra: "Inbjudan till Gynundersökning." Nej, det låter inte trevligt ;_; fruktar min nästa födelsedag pga det där brevet ;__; ska du gå? :< 28 jan, 2014 12:40 |
|
MizzNina
Elev |
Vilken tur att försäkringskassan har koll på hur gammal jag är så dem slipper skicka två lappar om informationen för ersättning om man är med i ett arbetsmarknadspolitiskt program. *sarkasm*
Fick precis en för ersättningen man får om man är över 25, vilken jag misstänker att de skickade först, sen insåg dem väl att jag har ett halvår kvar tills dess och skickade den jag faktiskt skulle ha vilket är ersättningen för oss under 25. Det var också jättesmart av dem att skicka detta nu, för det var ju inte så att jag fick en exakt likadan lapp när jag faktiskt gick över till detta programmet från det förra för snart två veckor sen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 jan, 2014 12:50 |
|
Obliviate_
Elev |
Dags att packa ihop Båt och åka till veterinären.
28 jan, 2014 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen