Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15415 15416 15417 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


TRUE RAVENCLAW!!!

Jag satt och åt flingor framför datorn och plötsligt så ryckte jag till när jag såg på ett skräckprogram (eller vad man nu kallar det) och råkade trycka handen mot skeden så att flingorna sköts mot datorn som en katapult.

-.-

Så var man tvungen att torka upp allt.
DET ÄR VERKLIGEN DET SMARTASTE MAN KAN GÖRA.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

27 jan, 2014 22:59

M4L13
Elev

Avatar


är så jävla galen i gustav seriöst efter att ha träffats en gång?? är det ens möjligt antagligen
tom släppt den crush jag haft i typ 2 år nu och vart helt galen över. gustav en timme härifrån är för mycket kom hit älskade saknar honom redan svARA MIN VÄNFÖRFRÅGAN PÅ FACEBOOK DIN JÄVEL

gustav <///3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

28 jan, 2014 00:27

baramin
Elev

Avatar


Kan någon ge mig en ryggmassage alternativt lära mig flytande franska? Gärna båda om möjligt.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

28 jan, 2014 00:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av M4L13:
är så jävla galen i gustav seriöst efter att ha träffats en gång?? är det ens möjligt antagligen
tom släppt den crush jag haft i typ 2 år nu och vart helt galen över. gustav en timme härifrån är för mycket kom hit älskade saknar honom redan svARA MIN VÄNFÖRFRÅGAN PÅ FACEBOOK DIN JÄVEL

gustav <///3


1 timme är inte långt bort för en crush, såklart bättre att bo nära men det är ju inte omöjligt att åka dit liksom

28 jan, 2014 01:08

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
är så jävla galen i gustav seriöst efter att ha träffats en gång?? är det ens möjligt antagligen
tom släppt den crush jag haft i typ 2 år nu och vart helt galen över. gustav en timme härifrån är för mycket kom hit älskade saknar honom redan svARA MIN VÄNFÖRFRÅGAN PÅ FACEBOOK DIN JÄVEL

gustav <///3


1 timme är inte långt bort för en crush, såklart bättre att bo nära men det är ju inte omöjligt att åka dit liksom

ååh jagvet men det känns ändå för mycket haha <//3 men det får man ta och acceptera när man bor i en liten håla omringad av skog hahaha...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

28 jan, 2014 08:16

Siriusis
Elev

Avatar


skall nu läsa the last olympian. Wish me good luck.

Hai

28 jan, 2014 08:59

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Ja, och nu ångrar jag att jag inte åkte ändå, men jag klarar typ aldrig av att åka någonstans själv, där det kommer vara mycket främmande människor. Oh well.

Precis så! Kramar och kanske en puss är okej. Men mer än så tycker jag inte om. Inte ens i en vänskapskrets egentligen, av någon anledning. Kanske för att jag själv är lite, eh, blyg? Tycker liksom inte riktigt om att visa för alla andra att "Titta, här är min pojkvän, titta jag kan hångla UPP HONOM HÄR OCH NU!". Jag kan göra det om vännerna själva vill att vi gör det, haha. Men annars är det väldigt mycket no-no


Know the feeling.
Att ha någon med sig är som en Security blanket. Chanserna är mindre att man blir stående ensam i ett hörn utan att våga prata med någon om man har med sig någon från början.

Jag är inte blyg så och som sagt tillfälliga hook ups har jag inga problem att hångla vilt med i vänners eller främlingars närvaro, (fast jag brukar oftast göra det i ett annat rum än fest-rummet när det är hemmafest) Jag tycker mer det är smaklöst. Speciellt folk som varit ihop ett tag. "Okej, vi vet att ni är tillsammans, vi har alla sett era ändrade statusar på Facebook, vi behöver inte ta del av ert förspel". Det är bara dålig stil imo.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 jan, 2014 09:18

Frivolt
Elev

Avatar


Blaaah! E så trööööttt! Vill soovaa D: Men måste gå till skolan snart...bleeeh!! Och sen sitta med grupparbete...ännu mera blä! x(

28 jan, 2014 09:21

Obliviate_
Elev

Avatar


väntar på ett samtal ang jobb. kan dom inte ringa nu så jag kan sluta ha hjärtat i halsgropen?

28 jan, 2014 10:30

Vildvittra
Elev

Avatar


Att ringa ett samtal är för mig värre än att stå ansikte mot ansikte med Voldemort, känns så iaf :s

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 jan, 2014 10:34

1 2 3 ... 15415 15416 15417 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.