Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15414 15415 15416 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:

Aha, du samlar?
Jag bryr mig som sagt inte om vad jag köper ^^
Något som du inte bryr dig om som du kan sälja?


Yes!

Vill du ha en badanka eller en Pygmépuff?

Åh får jag det? En Pygmépuff? Då får du allt jag har, typ 180 g!


Du kan få den för 100g

27 jan, 2014 22:07

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:

Aha, du samlar?
Jag bryr mig som sagt inte om vad jag köper ^^
Något som du inte bryr dig om som du kan sälja?


Yes!

Vill du ha en badanka eller en Pygmépuff?

Åh får jag det? En Pygmépuff? Då får du allt jag har, typ 180 g!


Du kan få den för 100g

Åh vad snällt! Kan vi inte ta köpet i morgon? Måste plugga resten av kvällen!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

27 jan, 2014 22:08

Borttagen

Avatar


Chaemy
Absolut, påminn mig på pm bara, om det är ok?

27 jan, 2014 22:10

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Åh vad så himla glad jag är!

Har velat med håret i många herrans år men har senaste halvåret märkt en drastisk skillnad för håret. Duschade det dagligen under hela tonårsperioden. Gick över till "varannan dag" + schampoo i botten/balsam på toppar-metoden. Snart blev det "var tredje/fjärde dag" med hjälp av torrschampoo varje dag och nu, några år senare, kan jag gå 4-5 dygn utan att tvätta håret och använda torrschampoo lite sporadiskt 2-3 dagar.

Det är så himla nice! Håret känns starkare, får växa ut utan att bli färgat/slingat och topparna överlever mer än 3 månader tack vare lite mandelolja.

Jag längtar riktigt till nästa år för att se vad som kan ha hänt med längden. Hoppas att den där "ribban" äntligen nås och att håret får sig en "sprutt" att ta sig vidare ner över ryggen ♥ ♥ ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

27 jan, 2014 22:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Är besatt av Paradise Hotel trots att jag tycker att det är vidrigt. *kan inte sova förrän elva med andra ord.. -.-


Har samma problem.. Jublar när torsdagen kommer för då kan jag lägga mig tidigare. Fast då har jag istället Paradise Hotel-abstinens..


det är en bra sak med att ha flyttat. jag kan inte se PH. men har läst att de 2 jag höll på är ute ändå så...

har börjat följa celebrity big brother istället...


Vilka höll du på? Nästan alla som åkt ut en gång har kommit in igen bara så du vet ;D
Oj, jag hade nog panikat lite om jag inte kunde se det nu, för det hade betytt att jag var tvungen att se alla avsnitt vid ett senare tillfälle.

Jag är en riktig PH-tork. Säsong 3 har jag sett tre gånger. -,- OCH SÄSONG 1 OCH 2 GÅR INTE ATT FÅ TAG PÅ... apocalypse.

Kintsugi Gah!! Varför har jag aldrig tänkt på att bara ta shampoo i hårbotten förut? Mitt hår ser ut som en mopp efter min blekningsperiod i somras. Ska testa det där nu

27 jan, 2014 22:21

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kintsugi Gah!! Varför har jag aldrig tänkt på att bara ta shampoo i hårbotten förut? Mitt hår ser ut som en mopp efter min blekningsperiod i somras. Ska testa det där nu


Det är så himla nice! Håret mår bättre av det och shampoo- plus balsam-konsumptionen minskar drastiskt. Det enda frisören klagat på senaste två åren är att jag inte sköter hårinpackningarna. Ser till att ha en vettig hårinpackning en gång/månaden nu, alternativ basta med balsam/hårinpackning på gymmet efter torsdagarnas vattenträning.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

27 jan, 2014 22:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Kintsugi Gah!! Varför har jag aldrig tänkt på att bara ta shampoo i hårbotten förut? Mitt hår ser ut som en mopp efter min blekningsperiod i somras. Ska testa det där nu


Det är så himla nice! Håret mår bättre av det och shampoo- plus balsam-konsumptionen minskar drastiskt. Det enda frisören klagat på senaste två åren är att jag inte sköter hårinpackningarna. Ser till att ha en vettig hårinpackning en gång/månaden nu, alternativ basta med balsam/hårinpackning på gymmet efter torsdagarnas vattenträning.


Ja, grejen är att jag vet att det finns så himla mycket skadliga saker i balsam/shampoo men jag har liksom inte ekonomi för att investera i kloka produkter från någon salong, såg ett shampoo förra veckan som kostade 799 kronor!? Vad är det i det som är så himla bra, guld eller?

Min sambo säger att man skall kolla efter sulfatfria produkter men alla shampoon jag kollat på i affären innehåller sulfater.

Får köra en Lady Dahmer snart och tvätta med bikarbonat, ägg och honung xD

27 jan, 2014 22:33

Solkatten
Elev

Avatar


Om jag skrev ett dokument och sedan förde över det på en annan dator med inte samma program som jag skrev det på, hur öppnar jag då det dokumentet? Istället för vad som verkligen står skrivet är det fullt av en massa konstiga tecken och sånt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 jan, 2014 22:34

Frivolt
Elev

Avatar


Trots ångesten så överlevde jag dansen ikväll och det var så himla roligt ♥

Har jag sagt att jag älskar Dancehall? Jag älskar Dancehall :'D

27 jan, 2014 22:37

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EmahS:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Är besatt av Paradise Hotel trots att jag tycker att det är vidrigt. *kan inte sova förrän elva med andra ord.. -.-


Har samma problem.. Jublar när torsdagen kommer för då kan jag lägga mig tidigare. Fast då har jag istället Paradise Hotel-abstinens..


det är en bra sak med att ha flyttat. jag kan inte se PH. men har läst att de 2 jag höll på är ute ändå så...

har börjat följa celebrity big brother istället...


Vilka höll du på? Nästan alla som åkt ut en gång har kommit in igen bara så du vet ;D
Oj, jag hade nog panikat lite om jag inte kunde se det nu, för det hade betytt att jag var tvungen att se alla avsnitt vid ett senare tillfälle.

Jag är en riktig PH-tork. Säsong 3 har jag sett tre gånger. -,- OCH SÄSONG 1 OCH 2 GÅR INTE ATT FÅ TAG PÅ... apocalypse.


Jesper Fröidh och Emelie Rydberg. Bc reasons hah.
Jag har för dåligt internet och kan inte se avsnitten

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

27 jan, 2014 22:49

1 2 3 ... 15414 15415 15416 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.