@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag var nyss ute och sprang. Motigt i snö och -10 men ändå skönt. Visserligen bara i 20 minuter men jag vill inte överanstränga mina knän och leder som är ganska så ovana med att springa med all denna vikt x) åh saknar tiden då jag kunde springa milen utan problem..
27 jan, 2014 21:08 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har ett biologi prov på torstag! Ska jag berätta vad jag gör åt saken?
Spoiler: Tryck här för att visa!
27 jan, 2014 21:26 |
|
Borttagen
|
Jag har precis flyttat in i Mirkwood
27 jan, 2014 21:29 |
|
cikki
Elev |
Jag tror att jag blivit besatt av Doctor Who.
27 jan, 2014 21:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag har ett biologi prov på torstag! Ska jag berätta vad jag gör åt saken? Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har fysikprov på torsdag och istället för att plugga till det har jag försökt tolka en dikt och det har jag en lektion till på mig i skolan att göra x) Hej 27 jan, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Jag är inte så trött så att jag vill sova, men alldeles för trött för att läsa LotR... och dessutom på engelska :::::::c Tyck synd om mig
27 jan, 2014 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Aha, du samlar? Jag bryr mig som sagt inte om vad jag köper ^^ Något som du inte bryr dig om som du kan sälja? Yes! Vill du ha en badanka eller en Pygmépuff? 27 jan, 2014 21:47 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Aha, du samlar? Jag bryr mig som sagt inte om vad jag köper ^^ Något som du inte bryr dig om som du kan sälja? Yes! Vill du ha en badanka eller en Pygmépuff? Åh får jag det? En Pygmépuff? Då får du allt jag har, typ 180 g!
27 jan, 2014 21:56 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Jag vill att det ska bli snöstorm i morgon så jag slipper åka till skolan...
Utman mej gärna på duell! 27 jan, 2014 22:00 |
|
Hedwig96
Elev |
En gång är ingen gång, två är lika med noll. Kom o lär dej samvetes ekvation..
27 jan, 2014 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen