@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
27 jan, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
Chaemy
Ah, grejen är att jag inte säljer kort Inte ens för 100g Men om jag någon gång skulle bestämma mig för att sälja några kort, så hör jag av mig^^ 27 jan, 2014 20:38 |
|
Vildvittra
Elev |
Detta har jag och Emma Consectetuer skrivit runt 2012, så fint :´)
Träderna anfallar anfaller och Saruman får bada!! "SARUMAN, KOM NER NU. DU MÅSTE BADA, SKYNDA PÅ LITE NU VA!" - Sarumans mamma. "Nej inte nu mamma!! Jag ska leka med min stora glaskula först." - Saruman "Du kan ta med den ner och bada med den, den är nog full av damm" - Mamma "Nej, för då kommer stora stygga Gandalf och tar den" - Saruman "Men var inte ni vänner? Och han verkar ju vara en väldigt rar liten pojke. Du bara överreagerar!" - Mamma ”Vi var vänner mamma, men jag tog hans färg och då blev han sur och tog min vita. Inte Schysst!!!" - Saruman "Himla fjantiga ungar. Du kommer ner nu, med eller utan din fula glaskula. Annars puttar jag ner dig ifrån tornet istället." - Mamma "Men mamma, det får du inte. För jag har inga tama örnar som Gandalf har. Och då kan jag skada mig." - Saruman "Men kom ner då. Är det så svårt? Om du är så mäktig som du säger, så skulle du kunna ett fall däruppifrån galant" - Mamma "Men mamma" *Stampar med foten i golvet, lägger armarna i kors och ser sur ut* "Du fattar ju inte det här, jag är mäktig, men jag kan inte allt. Jag har ju sagt att Gandalf bara förstör allt." – Saruman "Jag skiter i den där Gandalf. Du ska bada vare sig du vill det eller inte!" - Mamma "Men mamma!! Varför måste jag bada om Gandalf slipper?" – Saruman "Han, till skillnad ifrån dig, badar regelbundet. Han stinker inte svett, så som du gör!" - Mamma "Tillskillnad från mig umgås han med alver och inte stinkande orcher, det har sina orsaker varför jag luktar som jag gör." - Saruman "Skaffa bättre luktande vänner eller åtminstone parfym då" - Mamma "Jag får umgås med vilka jag vill. Du kan inte bestämma över vilka som är mina vänner, jag är faktiskt myndig." - Saruman "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 jan, 2014 20:41 |
|
Hedwig96
Elev |
27 jan, 2014 20:51 |
|
Borttagen
|
Är besatt av Paradise Hotel trots att jag tycker att det är vidrigt. *kan inte sova förrän elva med andra ord.. -.- 27 jan, 2014 20:53 |
|
EmahS
Elev |
27 jan, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är besatt av Paradise Hotel trots att jag tycker att det är vidrigt. *kan inte sova förrän elva med andra ord.. -.- Har samma problem.. Jublar när torsdagen kommer för då kan jag lägga mig tidigare. Fast då har jag istället Paradise Hotel-abstinens.. 27 jan, 2014 20:57 |
|
Borttagen
|
Jag är hungrig
27 jan, 2014 20:58 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Chaemy Ah, grejen är att jag inte säljer kort Inte ens för 100g Men om jag någon gång skulle bestämma mig för att sälja några kort, så hör jag av mig^^ Aha, du samlar? Jag bryr mig som sagt inte om vad jag köper ^^ Något som du inte bryr dig om som du kan sälja?
27 jan, 2014 21:04 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är besatt av Paradise Hotel trots att jag tycker att det är vidrigt. *kan inte sova förrän elva med andra ord.. -.- Har samma problem.. Jublar när torsdagen kommer för då kan jag lägga mig tidigare. Fast då har jag istället Paradise Hotel-abstinens.. det är en bra sak med att ha flyttat. jag kan inte se PH. men har läst att de 2 jag höll på är ute ändå så... har börjat följa celebrity big brother istället...
27 jan, 2014 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen