@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
27 jan, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Chaemy
Jag vann Kaninjakten 2012 (har jag för mig att det var) och då var priset att få sin trollstav i valfri färg, så jag valde röd 27 jan, 2014 19:57 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Chaemy Jag vann Kaninjakten 2012 (har jag för mig att det var) och då var priset att få sin trollstav i valfri färg, så jag valde röd Aha, okej! Grattis i efterskott! :3
27 jan, 2014 19:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort. Jag kan sälja ett till dig om du vill? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jan, 2014 20:01 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Spoiler: Tryck här för att visa! Någon som får ut något vettigt av den där dikten? Jag blir bara sur på den>.< Nä jag fattar inte heller.
27 jan, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort. Jag kan sälja ett till dig om du vill? Hur många har du + för hur mycket? Är lite pank för tillfället _________________ Chaemy Tack så mycket ^_^ 27 jan, 2014 20:05 |
|
Chaemy
Elev |
InspiredPsycho, jag kan donera lite pengar till dig om du vill. Med andra ord så kan jag köpa något för, ööh, hundra galleoner?
27 jan, 2014 20:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort. Jag kan sälja ett till dig om du vill? Hur många har du + för hur mycket? Är lite pank för tillfället _________________ Chaemy Tack så mycket ^_^ Har 10st men vill gärna behålla dem så ett kort till salu. Hur mycket galleoner har du? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jan, 2014 20:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Den har ju ett jättefint budskap o.O Spoiler: Tryck här för att visa! Någon som får ut något vettigt av den där dikten? Jag blir bara sur på den>.< Vad? O.o Jag förstår INGENTING>_> Hej 27 jan, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
27 jan, 2014 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen