Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15410 15411 15412 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


InspiredPsycho, hur kan du ha en röd trollstav? O.O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

27 jan, 2014 19:53

Borttagen

Avatar


Chaemy
Jag vann Kaninjakten 2012 (har jag för mig att det var) och då var priset att få sin trollstav i valfri färg, så jag valde röd

27 jan, 2014 19:57

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Chaemy
Jag vann Kaninjakten 2012 (har jag för mig att det var) och då var priset att få sin trollstav i valfri färg, så jag valde röd

Aha, okej! Grattis i efterskott! :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

27 jan, 2014 19:59

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort.

Jag kan sälja ett till dig om du vill?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 jan, 2014 20:01

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Den verklige tekännaren

Den verkligen tekännaren
tillagar sitt te sålunda:
den verklige tekännaren
gudskännaren människokännaren
sköljer själarna ordentligt
med kokande vatten

stat partipåvar och arbetsgivare
underskatta inte fördelen
av själar som sköljts
i kokande vatten
och sorgfälligt askar av
cigaretten i askkoppen

Tron är bra
även om den är orimlig
men låt den stå och dra
i 3-5 minuter
om du vill in i akademier

För stark tro
späds med vatten
kall tro är den bästa
och billigaste läskedrycken

Någon som får ut något vettigt av den där dikten?

Jag blir bara sur på den>.<

Nä jag fattar inte heller.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

27 jan, 2014 20:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort.

Jag kan sälja ett till dig om du vill?


Hur många har du + för hur mycket? Är lite pank för tillfället men kan få ihop lite cash om så behövs.

_________________

Chaemy
Tack så mycket ^_^

27 jan, 2014 20:05

Chaemy
Elev

Avatar


InspiredPsycho, jag kan donera lite pengar till dig om du vill. Med andra ord så kan jag köpa något för, ööh, hundra galleoner?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

27 jan, 2014 20:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort.

Jag kan sälja ett till dig om du vill?


Hur många har du + för hur mycket? Är lite pank för tillfället men kan få ihop lite cash om så behövs.

_________________

Chaemy
Tack så mycket ^_^

Har 10st men vill gärna behålla dem så ett kort till salu. Hur mycket galleoner har du?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 jan, 2014 20:08

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Den verklige tekännaren

Den verkligen tekännaren
tillagar sitt te sålunda:
den verklige tekännaren
gudskännaren människokännaren
sköljer själarna ordentligt
med kokande vatten

stat partipåvar och arbetsgivare
underskatta inte fördelen
av själar som sköljts
i kokande vatten
och sorgfälligt askar av
cigaretten i askkoppen

Tron är bra
även om den är orimlig
men låt den stå och dra
i 3-5 minuter
om du vill in i akademier

För stark tro
späds med vatten
kall tro är den bästa
och billigaste läskedrycken

Någon som får ut något vettigt av den där dikten?

Jag blir bara sur på den>.<
Den har ju ett jättefint budskap o.O

Vad? O.o

Jag förstår INGENTING>_>

Hej

27 jan, 2014 20:10

Borttagen

Avatar


Chaemy
Åh vad snällt! Men jag har ingenting som är värt 100g. Men om du är intresserad av något så kanske jag kan hitta det i mitt lilla "förråd"?^^

Solkatten
Inte ens 1g, men det är ganska lätt att få ihop.
1 kort för 5-10g?

27 jan, 2014 20:11

1 2 3 ... 15410 15411 15412 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.