Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15409 15410 15411 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Hahahaha

Min man kom precis hem och var förnärmad över att hans gymnasieelever trodde att han var "närmare 30" idag. Han är bara 24.


Det kanske handlar mer om att man som gymnasieelev har svårt att föreställa sig en lärare som bara är 24. Haha, nu skrev jag som att alla elever tror så, men aa..kan tänka mig att det inte är så vanligt?

27 jan, 2014 18:59

Detta inlägg ändrades senast 2014-01-27 kl. 19:06
Antal ändringar: 1

Cindy
Elev

Avatar


*Ger någons inlägg tummen upp för man inte orkar svara*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FfqJUvyTXcEf41LTt0d%2F200w.webp%3Fcid%3Decf05e47hp5w4o5kme70w5pxjnvht11ac78cl6uttqy9gly0%26amp%3Brid%3D200w.webp%26amp%3Bct%3Dg

27 jan, 2014 19:02

Borttagen

Avatar


Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort.

27 jan, 2014 19:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort.


Oj! Synd att jag sålde iväg mitt idag

27 jan, 2014 19:10

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Åh nej. Pappa har åkt på magsjuka och det är en av mina största fobier.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Åh vad jag hatar att jag bara bryr mig om mig själv i sådanna här situationer -.-

Åh usch sådant är helt hemskt. Är också emetofobiker.. D;

27 jan, 2014 19:16

M4L13
Elev

Avatar


hahahah äckel???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

27 jan, 2014 19:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Fick precis Lord Voldemort-kort hos Godisbaronen vilket gör att det saknas ett kort till för att jag ska ha 800 st Voldy-kort.


Oj! Synd att jag sålde iväg mitt idag


Awh
Du får hojta till när du har några att sälja sen, om du vill!

27 jan, 2014 19:24

Luna Chang
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Den verklige tekännaren

Den verkligen tekännaren
tillagar sitt te sålunda:
den verklige tekännaren
gudskännaren människokännaren
sköljer själarna ordentligt
med kokande vatten

stat partipåvar och arbetsgivare
underskatta inte fördelen
av själar som sköljts
i kokande vatten
och sorgfälligt askar av
cigaretten i askkoppen

Tron är bra
även om den är orimlig
men låt den stå och dra
i 3-5 minuter
om du vill in i akademier

För stark tro
späds med vatten
kall tro är den bästa
och billigaste läskedrycken

Någon som får ut något vettigt av den där dikten?

Jag blir bara sur på den>.<

Hej

27 jan, 2014 19:42

Borttagen

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2Ft1%2F1555379_283947378420882_1723455722_n.png

Blessed be.

27 jan, 2014 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Den verklige tekännaren

Den verkligen tekännaren
tillagar sitt te sålunda:
den verklige tekännaren
gudskännaren människokännaren
sköljer själarna ordentligt
med kokande vatten

stat partipåvar och arbetsgivare
underskatta inte fördelen
av själar som sköljts
i kokande vatten
och sorgfälligt askar av
cigaretten i askkoppen

Tron är bra
även om den är orimlig
men låt den stå och dra
i 3-5 minuter
om du vill in i akademier

För stark tro
späds med vatten
kall tro är den bästa
och billigaste läskedrycken

Någon som får ut något vettigt av den där dikten?

Jag blir bara sur på den>.<
Den har ju ett jättefint budskap o.O

27 jan, 2014 19:51

1 2 3 ... 15409 15410 15411 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.