Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nja.... helt ok.
PUM har pyamas på sig? 8 feb, 2015 17:25 |
|
potterflicka
Elev |
Ja :-p
PUM gillar att dansa? 8 feb, 2015 17:27 |
|
Aurora Borealis
Elev |
8 feb, 2015 19:17 |
|
Citruzz
Elev |
9 feb, 2015 12:08 |
|
Dream
Elev |
Inte direkt, tror inte jag shippar Luna med någon alls på ett romantiskt sett. ^^
PUM spelar Leauge Of Legends?
9 feb, 2015 14:51 |
|
Alvenia
Elev |
Nope, fattar inte grejen med det...
PUM har rött hår? 9 feb, 2015 16:57 |
|
Neloon
Elev |
Nej, vill ha det dock. Tycker att det är jätte fint
PUM känner sig lite väl mycket awesome när hen har kunnat allt lärarna har snackat om på lektionerna? 9 feb, 2015 21:03 |
|
Alvenia
Elev |
*host* *host* Hehehe ja, kanske lite väl mycket...
PUM har en crush på någon just nu??? 9 feb, 2015 21:05 |
|
themarauder
Lärare |
9 feb, 2015 21:51 |
|
Polyjuice
Elev |
Nepp
PUM tycker att Damon ifrån The vampire diaries är snygg? Är ganska tråkig 10 feb, 2015 10:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen