@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Fredrics tatueringsstudio hade invigningsfest och jag skulle ju gå. Alltså, visst, pussas och sådär är väl okej, klart man vill visa upp sin kärlek typ, men hångla är fanimej för mycket. Särskilt när barn springer omkring och ja... blä. *tar emot tillbaka i tiden* Tack Pumpkin! ♥ Men vad tråkigt att ingen ville följa med, invigning i en tatueringsstudio låter ju grymt. Men precis, hur folk ens vill göra det förstår jag inte, men sen är jag lite emot det där med offentliga visningar av känslor. Kramar helt klart, en enkel puss visst, men allt som innebär tunga är privat och borde stanna där. (Såvida det inte är en tillfällig hook up på krogen) ♥ Ja, och nu ångrar jag att jag inte åkte ändå, men jag klarar typ aldrig av att åka någonstans själv, där det kommer vara mycket främmande människor. Oh well. Precis så! Kramar och kanske en puss är okej. Men mer än så tycker jag inte om. Inte ens i en vänskapskrets egentligen, av någon anledning. Kanske för att jag själv är lite, eh, blyg? Tycker liksom inte riktigt om att visa för alla andra att "Titta, här är min pojkvän, titta jag kan hångla UPP HONOM HÄR OCH NU!". Jag kan göra det om vännerna själva vill att vi gör det, haha. Men annars är det väldigt mycket no-no 27 jan, 2014 17:46 |
|
EmahS
Elev |
Alltså. Sainsbury's ♥
5 st milk chocolate cookies (ni vet stora cookies) nybakta för 70p (typ 10 kr)
27 jan, 2014 17:48 |
|
Chaemy
Elev |
Åh nej. Pappa har åkt på magsjuka och det är en av mina största fobier.
Spoiler: Tryck här för att visa!
27 jan, 2014 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Åh nej. Pappa har åkt på magsjuka och det är en av mina största fobier. Spoiler: Tryck här för att visa! Nej vad jobbigt! Är likadan, hatar när någon i familjen har magsjuka. 27 jan, 2014 17:59 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jan, 2014 18:04 |
|
Borttagen
|
Äcklig dag det här...
27 jan, 2014 18:09 |
|
baramin
Elev |
Det är kallt, om jag inte har skrivit klart en hel rapport på franska tills imrogon får jag inte komma in i klassrummet och jag flyttar så himla snart och är inte ett dugg redo. uhhhh
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 27 jan, 2014 18:14 |
|
Verro_Luna
Elev |
Lyssnar på musik ur högtalarna, är på Mugglis, Instagram
och snapchatar tråkiga bilder av mig och fysikboken... Har inte börjat med läxorna ännu.....
27 jan, 2014 18:19 |
|
Corazon
Elev |
27 jan, 2014 18:28 |
|
Fellrendión
Elev |
27 jan, 2014 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen