@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Behöver välja bort ett av mina citat. Ett av mina LotR-citat. Omg </3
27 jan, 2014 07:43 |
|
Afturelding
Elev |
Jag har blivit så gammal att jag inte ser min födelsedag imorgon som något speciellt. Det ska bli skönt att bara sitta hemma och dricka te hela dagen.
![]() ![]()
27 jan, 2014 08:07 |
|
Chaemy
Elev |
27 jan, 2014 08:21 |
|
MizzNina
Elev |
Äppelbitar med jordnötssmör ♥.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 jan, 2014 09:20 |
|
Hedwig96
Elev |
vår plan gick i stöpet. buu
27 jan, 2014 10:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kintsugi postade också det klippet på samma dag. Inte så konstigt att jag hela tiden blandar ihop er. xD Haha nää?! Gjorde hon? 27 jan, 2014 11:56 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Hahahaha -4 här innebär att man behöver sätta på solskyddsfaktor... typ Skrivet av Borttagen: Om en halvtimme måste jag börja gå till skolan. Aja. Det är ju inte så kallt. -10. Typ solsemester. Vi har -4 och jag tycker redan att det är iskallt. Vi Har -18 så jag kommer gärna och solar med dig! Hej 27 jan, 2014 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Vad var det för invigningsfest? Örk. Jag förstår dig, Jag stör mig rent allmänt på folk som hånglar upp varandra in public, liksom, snälla ingen vill se det där, keep it in the closet (*sjunga* tack Nina, nu fick du den låten på hjärnan. Då är bara frågan är Michael Jacksons Keep it in the Closet bättre än Nickels Stupid Thing? Hrmmm.... Nope. Inte egentligen). Omg vilket svårt slag i magen med Ralph på teven. Din lördag lät inte så kul. *Skickar massa kramar bakåt i tiden, så dem träffar dig lite sporadiskt under lördagen*. Fredrics tatueringsstudio hade invigningsfest och jag skulle ju gå. Alltså, visst, pussas och sådär är väl okej, klart man vill visa upp sin kärlek typ, men hångla är fanimej för mycket. Särskilt när barn springer omkring och ja... blä. *tar emot tillbaka i tiden* Tack Pumpkin! ♥ 27 jan, 2014 12:58 |
|
Chaemy
Elev |
27 jan, 2014 13:00 |
|
Rowena
Elev |
Jag pluggar läkemedelsberäkning
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 27 jan, 2014 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen