@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Kintsugi postade också det klippet på samma dag. Inte så konstigt att jag hela tiden blandar ihop er. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jan, 2014 00:57 |
|
Hedwig96
Elev |
27 jan, 2014 01:07 |
|
Borttagen
|
Ja det var ett tag sen man klickade in på denna tråd
27 jan, 2014 01:47 |
|
MizzNina
Elev |
27 jan, 2014 06:37 |
|
M4L13
Elev |
27 jan, 2014 07:15 |
|
Borttagen
|
Om en halvtimme måste jag börja gå till skolan. Aja. Det är ju inte så kallt. -10. Typ solsemester.
27 jan, 2014 07:24 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om en halvtimme måste jag börja gå till skolan. Aja. Det är ju inte så kallt. -10. Typ solsemester. Vi har -4 och jag tycker redan att det är iskallt.
27 jan, 2014 07:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Hahahaha -4 här innebär att man behöver sätta på solskyddsfaktor... typSkrivet av Borttagen: Om en halvtimme måste jag börja gå till skolan. Aja. Det är ju inte så kallt. -10. Typ solsemester. Vi har -4 och jag tycker redan att det är iskallt. 27 jan, 2014 07:35 |
|
M4L13
Elev |
mitt hår är också flott och jag luktar illa
skola??? haha nej fuck off äter ingen nyttig frukost heller, nutella, jordnötssmör och vitt te med granatäpple (really good gråter)
27 jan, 2014 07:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Hahahaha -4 här innebär att man behöver sätta på solskyddsfaktor... typ Skrivet av Borttagen: Om en halvtimme måste jag börja gå till skolan. Aja. Det är ju inte så kallt. -10. Typ solsemester. Vi har -4 och jag tycker redan att det är iskallt. Öh... okej!
27 jan, 2014 07:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen