@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
gustaaaaaaav snälla bli miiiiin och bo inte så långt bort ifrååån miiiig
aldrig vart ett stort fan av lindesberg men nu är det den mest underbara plats i världen åh gustav
26 jan, 2014 19:30 |
|
LIA15
Elev |
Jag tog just en dusch. Jag känner mig skinande ren!
26 jan, 2014 19:32 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fick panik när mugglis låg nere i några minuter.... Jag med. Blev bara helt "no no no no!" 26 jan, 2014 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av the marauder: Skrivet av Borttagen: Fick panik när mugglis låg nere i några minuter.... Jag med. Blev bara helt "no no no no!" jag med 26 jan, 2014 19:44 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av the marauder: Skrivet av Borttagen: Fick panik när mugglis låg nere i några minuter.... Jag med. Blev bara helt "no no no no!" jag med I know the feeling...
26 jan, 2014 19:50 |
|
M4L13
Elev |
26 jan, 2014 19:51 |
|
Chaemy
Elev |
Har suttit på samma plats och läst i två timmar nu. Måste erkänna att jag har lust att göra något annat en stund.
26 jan, 2014 19:51 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av M4L13: jag döpte min drake till gustav efter min kärlek i lindesberg Fick du hans nummer? o: Isf kan ni ju ringa varandra och bestämma träff osv.
26 jan, 2014 19:52 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är helt groggy av trötthet. D;
Lyssnar på Hey there Delilah och funderar på om det är värt att se PLL-avsnittet. 26 jan, 2014 20:15 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Min lördag sög faktiskt inte, handsydde en übersötkjol till tjejernas barbies. Varför blev inget av då? Awh :' Ja, det bara sket sig typ... först ville ingen av de tänkta åka med mig till invigningsfesten så jag åkte med mamma & hennes kille till Ikea där jag bara störde mig på folk (bl a såna äckliga par som bara MÅSTE hångla upp varandra i en Ikea-säng...) Sen hörde inte Andreas av sig, så vi hann aldrig åka till Uppsala och göra det vi skulle göra. Han kom runt kl 20... vi åt mammas goda pannkakor och tittade lite på The Reader som gick på tv (vilket bara fick mig att vara ledsen) Sen kände jag för att sova, men det gick förstås inte utan att "bråka" lite först typ. Det började med att eftersom ingenting blev av så skulle vi kanske på en filmkväll till några andra, men då sa han att "han känner för att sova faktiskt" så ja... Vad var det för invigningsfest? Örk. Jag förstår dig, Jag stör mig rent allmänt på folk som hånglar upp varandra in public, liksom, snälla ingen vill se det där, keep it in the closet (*sjunga* tack Nina, nu fick du den låten på hjärnan. Då är bara frågan är Michael Jacksons Keep it in the Closet bättre än Nickels Stupid Thing? Hrmmm.... Nope. Inte egentligen). Omg vilket svårt slag i magen med Ralph på teven. Din lördag lät inte så kul. *Skickar massa kramar bakåt i tiden, så dem träffar dig lite sporadiskt under lördagen*. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 26 jan, 2014 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen