@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag tycker att the marauder har en väldigt fin blomma på sin signatur...
26 jan, 2014 17:55 |
|
AJB
Elev |
Mitt ex sitter och skriver bajs om mig på facebook, vet att han gör det för att provocera, men jag blir ändå sur... Så nära att säga åt honom.
26 jan, 2014 18:00 |
|
LIA15
Elev |
Någon som gillar min nya forumsignatur?
26 jan, 2014 18:09 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag tycker att the marauder har en väldigt fin blomma på sin signatur... Åh, nej men tack! ♥ Är det där Elementary-gifar du har på din signatur, förresten? Älskar Elementary! 26 jan, 2014 18:30 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till måndag kväll så att jag kan beställa Hobbit boken!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jan, 2014 18:32 |
|
lumos1
Elev |
Imorn är det skola igen och jag har panik för jag har inte koll på vad vi har för läxor :-----------)
;;
26 jan, 2014 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Min lördag sög faktiskt inte, handsydde en übersötkjol till tjejernas barbies. Varför blev inget av då? Awh :' Ja, det bara sket sig typ... först ville ingen av de tänkta åka med mig till invigningsfesten så jag åkte med mamma & hennes kille till Ikea där jag bara störde mig på folk (bl a såna äckliga par som bara MÅSTE hångla upp varandra i en Ikea-säng...) Sen hörde inte Andreas av sig, så vi hann aldrig åka till Uppsala och göra det vi skulle göra. Han kom runt kl 20... vi åt mammas goda pannkakor och tittade lite på The Reader som gick på tv (vilket bara fick mig att vara ledsen) Sen kände jag för att sova, men det gick förstås inte utan att "bråka" lite först typ. Det började med att eftersom ingenting blev av så skulle vi kanske på en filmkväll till några andra, men då sa han att "han känner för att sova faktiskt" så ja... 26 jan, 2014 18:41 |
|
Luna Chang
Elev |
Dr House och Arthur Weasley i samma film, kan det bli nå mycket bättre?
Hej 26 jan, 2014 18:47 |
|
Borttagen
|
Träffade underbara Myling idag och köpte en Batman-tjocktröja! Dagen är riktigt bra med andra ord :3
26 jan, 2014 18:51 |
|
Borttagen
|
Fick panik när mugglis låg nere i några minuter....
26 jan, 2014 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen