Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Amandan: Allltsåå Han ringde mig i lördags. Han ville veta hur det låg till mellan oss, hur jag ville ha det, om han kunde få en ny chans. "Alltså Amanda, du vet att jag är en sådan där envis Slytherin som aldrig ger upp om någonting. Tänker inte ge upp om dig heller. Jag har sjukt starka känslor för dig, och jag lovar, kan lägga ner med rökningen och mycket av drickandet för din skull, skulle inte ens behöva det om du fanns där." ahhh... dör lite. vet inte om jag vill fortfarande dock. Så osäker. Kanske borde ge honom en chans, han är helt underbar mot mig. åhh gosis!! vilket kap Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 28 maj, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amandan: Allltsåå Han ringde mig i lördags. Han ville veta hur det låg till mellan oss, hur jag ville ha det, om han kunde få en ny chans. "Alltså Amanda, du vet att jag är en sådan där envis Slytherin som aldrig ger upp om någonting. Tänker inte ge upp om dig heller. Jag har sjukt starka känslor för dig, och jag lovar, kan lägga ner med rökningen och mycket av drickandet för din skull, skulle inte ens behöva det om du fanns där." ahhh... dör lite. vet inte om jag vill fortfarande dock. Så osäker. Kanske borde ge honom en chans, han är helt underbar mot mig. Min kille la ner sitt rökande för mig. Han började röka i en period i livet då han mådde sjukt dåligt.. han var runt 20, när han träffade mig fick han motivationen att sluta - viljan hade funnit där men inte motivationen. Om du är intresserad av honom så försök. Absolut. Jag har haft en skitdag. Det är dagar som denna jag önskade att min pojkvän inte jobbade till sjöss. 28 maj, 2012 20:59 |
|
Amandan
Elev |
^
^ Hah, kanske.. Jag är osäker på vad jag känner. Vi är så annorlunda. Nessilini: fint av honom! låter sjukt jobbigt för dig, Min tumblr!
28 maj, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Amandan Jo då förstod jag att han verkligen var seriös med att han ville vara med mig
28 maj, 2012 21:22 |
|
Amandan
Elev |
28 maj, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
28 maj, 2012 21:26 |
|
Irah
Elev |
Jag vet inte om jag är kär eller inte. Det är en kille som jag har känt ganska länge och idag fick jag reda på att han är tillsammans med en av mina bästa vänner. Innan har jag trott att han var intresserad av mig, men tydligen inte. Och nu så börjar jag få känslor för honom!
28 maj, 2012 21:29 |
|
Amandan
Elev |
annawpotter: Åh vad glad jag blir för din skull! Det verkar ju mycket lovande. åååh vad kul
Min tumblr!
28 maj, 2012 22:44 |
|
ikka
Elev |
Amandan: I feel your pain. Jag vet inte riktigt hur du känner, men jag har själv känt att det kan vara sjukt jobbigt när man betyder mer för någon annan än vad den personen gör för en själv... Tänk på dig själv när du bestämmer dig & gör ingenting för hans skull - det kan bli jättejobbigt.
Hoho. Han kommenterade min facebookstatus. Ingen big deal alls eftersom vi snackar när vi ses i skolan & kyrkan, men jag började precis inbilla mig att han undvek mig i matsalen. ^^" [i][i]Fast jag har ju undvikit honom också, trots att jag bara vill springa fram och krama honom så fort vi s[/i]es.[/i] ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 maj, 2012 21:23 |
|
Amandan
Elev |
ikka: Ungefär så jag känner, känns skitjobbigt. Men tack, det hjälper väldigt mycket faktiskt. Jag får fundera, blir ju bara helt fel om jag gör det för hans skull.
Min tumblr!
29 maj, 2012 21:28 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen