Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Jag med =D Har du sett trailern?! dretkort, men ändå... en riktig trailer!!1! xD Och eftersom mina syskon inte kan/orkar läsa själva (okej, kan är väl att ta i) så läser jag för dem istället ^^ "we live together, and harry does all the cooking." 13 sep, 2011 21:27 |
|
GinnyOlivia
Elev |
13 sep, 2011 21:29 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Random fråga; blåser det hos er? Här blåser det som bara attan xP Det är storm för tillfället sörru. 13 sep, 2011 21:29 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av GinnyOlivia: Random fråga; blåser det hos er? Här blåser det som bara attan xP Det är storm för tillfället sörru. Vet det! ![]()
13 sep, 2011 21:31 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av leumas vän: Skrivet av GinnyOlivia: Random fråga; blåser det hos er? Här blåser det som bara attan xP Det är storm för tillfället sörru. Vet det! Det är så skönt när det fläktar runt ens ädlare delar. Skämt åsido så är det rätt coolt tycker jag. 13 sep, 2011 21:32 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av leumas vän: Skrivet av GinnyOlivia: Random fråga; blåser det hos er? Här blåser det som bara attan xP Det är storm för tillfället sörru. Vet det! Det är så skönt när det fläktar runt ens ädlare delar. Skämt åsido så är det rätt coolt tycker jag. Men ÅH, hahah x) Jorå! ![]()
13 sep, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
13 sep, 2011 21:35 |
|
Anapneo
Elev |
13 sep, 2011 21:35 |
|
kinshaw
Elev |
13 sep, 2011 21:44 |
|
leumas vän
Elev |
Vad dum jag känner mig när jag inte vet hur seriös d är. För jag kan tänka mig det i huvudet att du skulle görat liksom. XD 13 sep, 2011 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen