Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
27 nov, 2011 20:30 |
|
LoonyMe
Elev |
27 nov, 2011 21:43 |
|
expelliarmus
Elev |
27 nov, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ^ finns bebo ♥ 27 nov, 2011 21:45 |
|
Knizzlare
Elev |
1. Dator eller Mobil?
2. Spotify eller Youtube? 3. Keyboard eller Piano? 4. Slytherin eller Gryffindor? 5. Lila eller Rosa? 6. Godis eller Chips? 7. Kärlek eller Vänskap? 8. England eller USA? 9. Damon eller Stefan? (TVD) 10. Skriva eller läsa? 11. Regn eller Snö? 12. One Direction eller Big Time Rush? 13. Brokencyde eller Dot Dot Curve? 14. Vara singel eller Ha ett förhållande? 15. Glasögon eller Linser? ![]()
27 nov, 2011 21:47 |
|
aggsih
Elev |
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 27 nov, 2011 21:54 |
|
mitchan
Lärare |
<Mitchan> försökte göra dreads men jag ba NOPE *borsta ut dom* *håret är dött*
<Mitchan> sen ba *leka med kam* *den fastnar* ![]()
27 nov, 2011 21:55 |
|
Borttagen
|
20110301734
/ wtf? 27 nov, 2011 23:08 |
|
expelliarmus
Elev |
27 nov, 2011 23:09 |
|
Borttagen
|
27 nov, 2011 23:11 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen