Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
3 nov, 2011 12:58 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
3 nov, 2011 13:10 |
|
Ascendio
Elev |
Deras bästakompis är ju också riktigt rolig.. hans kommentarer i böckerna är o s l a g b a r a. Men inte har dom med dom i filmen inte..
fast då får man ju njuta av Fred och George istället !
Tom Felton, really beautiful.
3 nov, 2011 13:12 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2011 13:20 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Haha, jag ÄLSKAR att du har börjat avända dig av gifs, vi har fått ett beroende båda två xD
"She's buying the stairway to heaven" 3 nov, 2011 13:26 |
|
Borttagen
|
Gifs är awesome
Bara jobbigt att leta reda på rätt gif ibland xD ♥ 3 nov, 2011 13:27 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Haha, aa
"She's buying the stairway to heaven" 3 nov, 2011 13:28 |
|
Ascendio
Elev |
3 nov, 2011 13:55 |
|
si_tonks
Elev |
Det känns som att jag måste träffa alla er någon gång så vi kan sitta mitt ute i ingenstans och snacka om Fred och George, det skulle vara sjuukt awesome
![]() ![]()
3 nov, 2011 14:06 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av si_tonks: Det känns som att jag måste träffa alla er någon gång så vi kan sitta mitt ute i ingenstans och snacka om Fred och George, det skulle vara sjuukt awesome
Tom Felton, really beautiful.
3 nov, 2011 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen