Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: this! det är iskallt i hela mitt hus :s ett varmt rum! MITT MED! Jag går alltid runt i min one pice när jag är hemma mitt med :O o.o DAMN YOU SWEDEN! 28 sep, 2011 16:31 |
|
kinshaw
Elev |
28 sep, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Tur i kärlek...
28 sep, 2011 17:02 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: this! det är iskallt i hela mitt hus :s ett varmt rum! MITT MED! Jag går alltid runt i min one pice när jag är hemma mitt med :O o.o DAMN YOU SWEDEN! FUCK YEAH! När jag blir "stor" tänker jag flytta till ett varmt land C: 28 sep, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Inte ångest och inte skolfoto tack!
29 sep, 2011 06:50 |
|
Losa
Elev |
Choklad.
Velat det ett tag nu, men inte orkat köpa. xd But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 29 sep, 2011 06:51 |
|
Danzi
Elev |
En resa till London! saknar den staden så himla mycket, ibland så mycket så att det kan komma en tår ibland, hehe.. vill tillbaka dit och det nu!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
29 sep, 2011 12:46 |
|
leumas vän
Elev |
Jag vill att morsan ska förstå att jag lider 24/7 för att jag har en infektion så att hon kan skjutsa mig till vårdecentralen. Jävla bitch -_-'
29 sep, 2011 14:54 |
|
Borttagen
|
En oändlig resa igenom det oupptäckta, vackra universumet.
29 sep, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Jag vill att morsan ska förstå att jag lider 24/7 för att jag har en infektion så att hon kan skjutsa mig till vårdecentralen. Jävla bitch -_-' Gå? Ta bussen? Tåget? Cykeln? Mopeden? Ja det finns ju garanterat fler sätt en ett att ta sig till vårdcentralen. 29 sep, 2011 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen