The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara...
2 jan, 2017 19:33 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... 2 jan, 2017 19:56 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD
2 jan, 2017 20:00 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD 2 jan, 2017 20:42 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning.
2 jan, 2017 20:43 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. 2 jan, 2017 20:49 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. Jag tror att du skulle vara kapabel att slå ner fem monster.
2 jan, 2017 20:52 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag skulle ju inte kunna se dem! #LifeAsHalfBlind!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. Jag tror att du skulle vara kapabel att slå ner fem monster. 2 jan, 2017 20:54 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag skulle ju inte kunna se dem! #LifeAsHalfBlind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. Jag tror att du skulle vara kapabel att slå ner fem monster. Men du lär dig att känna vart dem är.
2 jan, 2017 20:55 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag kan inte ens hålla koll på var fyra katter är! Men jag är också bärldens mesigaste person!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag skulle ju inte kunna se dem! #LifeAsHalfBlind! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag skulle aldrig klara av att kämpa mot ett monster! Det bästa jag skulle kunna göra på Camp är att sitta och gråta i ett hörn och vara rädd för mobbare med vapen. Men jag skulle kansk kunna leda allsången! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Du ska vara glad som är 11-12 år! Du behöver inte bry dig det minsta om betyg, närvaro, gymnasie och du behöver inte vara lika rädd för monster! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vet att jag lever väldigt mycket i framtiden! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag går i sjuan och i början av femman bestämde jag mig för att jag ska gå på ett musikgymnasium i Lund! För ett tag sedan kollade jag upp vad jag behöver kunna och jag kan redan det mesta! Önskar jag fattade lite om gymnasiet.... ni vet jag lever fandomliv......typ bara... Skönt att jag går i femman då xD Men ändå så använder jag mobilen hela tiden för att monster ska lockas till mig. Jag vill ha spänning. Jag tror att du skulle vara kapabel att slå ner fem monster. Men du lär dig att känna vart dem är. 2 jan, 2017 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen