the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac var van vid kyla dock så brukade han bli förkyld om han bar i kylan för länge. Sai kände varken av kyla eller värme längre.
27 nov, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
Rin suckade och gick upp ur vattnet. Temperaturen blev då normal i vattnet.
27 nov, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
Ian hade bytt om och gått till rummet varför var simning ens nödvändigt ? Han hade aldrig gillat att simma.
27 nov, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
" jag går iväg och ser om du vet vem mår bra" sa Rin och lämnade simhallen. hon bytte om lite snabbt innan hob gick iväg.
27 nov, 2015 22:07
|
|
Borttagen
|
Elionora simmade lungt hon kunde simma i timmar om hon fick.
27 nov, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
Stella döck under vattnet och stanade på botten. eftersom hon var sjöjungfru så trivdes hon bra på bad lektionerna.
27 nov, 2015 22:14
|
|
Borttagen
|
Tobbias såg oroligt på klockan att tiden inte kunde gå fortare.
27 nov, 2015 22:21
|
|
Borttagen
|
efter en timme stängde Ruby igen boken.
" slut för idag" sa Ruby och gick iväg.
27 nov, 2015 22:23
|
|
Borttagen
|
Ian suckade inger var bra med skolan simlektionen var usel och läraren var dålig enligt honom.
27 nov, 2015 22:25
|
|
Borttagen
|
Rin gick till sitt och Ian's rum.
Hon la sig ner på sin säng för att vila en liten stund.
27 nov, 2015 22:28
|
Du får inte svara på den här tråden.