S.p.e.l.l (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> S.p.e.l.l (Prs)
|
Borttagen
|
" Jag mår bra " sa Emile och log han tänkte inte negativt idag vilket var skönt.
15 maj, 2015 16:59
|
|
Borttagen
|
"Jag har hört att ni ska få nya klasskamrater idag" sa Patricia lugnt.
15 maj, 2015 17:02
|
|
Borttagen
|
" Ja det stämmer jag hoppas att de inte är som Patric " sa Emile.
" Jag hörde det där tönt " sa Patric surt. Emile rykte till han såg nervöst mot Patric.
15 maj, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
"Oroa dig inte. Det kommer inte komma några fler idioter som Patric" sa Patricia & log.
15 maj, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
Emile log han stod inte ut mer fler som Patric. Patric gick surt iväg.
15 maj, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
"Jag måste gå har Idrot" sa Patricia & suckade.
Patricia reste sig upp.
"Vi syns vid lunchen" sa Patricia & sprang iväg.
15 maj, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
Emile log och såg efter henne han reste sig och gick in till sitt klassrum då första lektionen skulle börja snart.
15 maj, 2015 17:09
|
|
Borttagen
|
Sebastian hade redan gått till klassrummet. Han hade valt att sitta på stolen bredvid Emile's plats.
15 maj, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
Emile satte sig på sin plats
" Morgon " sa Emile och log han la ner väskan på golvet.
15 maj, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
Sebastian såg mot Emile.
"Godmorgon " sa Sebastian & log lite smått.
15 maj, 2015 17:14
|
Du får inte svara på den här tråden.